Giriş Tarihi: 29.12.2017

TEB, dijital dönüşüme öncülük etmeye devam ediyor

Verimliliğe odaklanarak tüm paydaşlara daha fazla değer yaratmak için çalıştıklarını belirten TEB Genel Müdürü Ümit Leblebici, “KOBİ, bireysel, kurumsal, girişim ve kadın bankacılığı başta olmak üzere tüm gücümüzle girişimciliğe ve inovasyona odaklanmış durumdayız” dedi

Türk Ekonomi Bankası (TEB) olarak, inovasyona ve katma değere dayalı ekonomiyi ülkenin geleceği olarak gördüklerini belirten Genel Müdür Ümit Leblebici, "Geleceğin ihtiyaçlarına çözüm sunan bankacılık anlayışımızla çalışanlarımızı, ortaklarımızı, müşterilerimizi ve toplumumuzu geleceğe taşıyacak çok yönlü desteğimizi artırarak sürdürüyoruz. Verimliliğe odaklanarak tüm paydaşlarımız için daha fazla değer yaratmak için çalışıyoruz. 'Danışman Banka' anlayışımızla çıktığımız bu yolda inovasyondan spora, finansal okuryazarlıktan girişimciliğe, KOBİ'lerden kadın patronlara ve melek yatırımcılara kadar geniş bir alanda sorumluluk bilinciyle sayısız projeyi hayata geçiriyoruz. Günümüzde rekabetten sıyrılmanın tek yolunun inovasyon olduğuna inanarak, KOBİ, bireysel, kurumsal, girişim ve kadın bankacılığı başta olmak üzere tüm gücümüzle girişimciliğe ve inovasyona odaklanmış durumdayız" dedi.
ENDÜSTRİ 4.0 ODAK NOKTASI
TEB KOBİ Bankacılığı ile 10 yıldan fazla süredir, ekonominin itici gücü olan KOBİ'leri desteklediklerini kaydeden Leblebici, "KOBİ'lerin ihtiyaçları doğrultusunda değişen dünyaya ayak uydurmalarını sağlamak ve yönetim becerilerini geliştirmek gerekiyor. Bu anlayışla KOBİ Bankacılığı'nda hizmet ve altyapılarımızı dijital dönüşüm odağında yeniliyoruz. Önümüzdeki dönemde de KOBİ'lerin dikkat etmesi gereken en önemli trend olarak gördüğümüz dijitalleşme sürecini hızlandıracağız. KOBİ'lerimizin büyüme ve rekabette öne geçmelerine destek olmaya odaklandık. Endüstri 4.0 konusunu da bu anlamda çok önemli buluyor, KOBİ'lerin küresel anlamda rekabet edebilmeleri ve 'Endüstri 4.0' sürecine adapte olabilmeleri amacıyla TEB KOBİ Akademi çatısı altında il il gezerek 'TEB KOBİ Akademi Endüstri 4.0 Buluşmaları' düzenliyoruz. Endüstri 4.0 sürecinde KOBİ'lerimizin teknolojik dönüşümüne de rehberlik etmek için çalışıyoruz" diye konuştu.
GİRİŞİMCİLİĞE TAM DESTEK
TEB Girişim Bankacılığı ile girişimcileri önümüzdeki dönemde de desteklemeye devam ederek girişimcilik ekosistemini güçlendirmeyi sürdüreceklerini vurgulayan Leblebici, sözlerine şöyle devam etti: "Bünyesinde girişimcilik ekosistemine özel sinerji oluşturan tek bankayız. TEB Özel Melek Yatırım Platformu üzerinden melek yatırımcılığın gelişmesine ve yaygınlaşmasına katkıda bulunurken, TEB Girişim Bankacılığı çatısı altında desteklenen girişimcilerin yatırımcılarla buluşmasını sağlıyoruz. Bu kapsamda 2017 Kasım ayında 'TEB Minik Maker'lar İş Başında' projesini hayata geçirerek maker hareketini Anadolu'ya yaymak üzere bir tur düzenledik ve eğitimler verdik."
ENFLASYON TEK HANEYE İNECEK
Türkiye ekonomisinin 2017'de momentum kazandığını hatırlatan Leblebici, sözlerini şöyle sürdürdü: "2017 yıl sonunda büyümeyi 6.5 veya biraz üzerinde bekliyoruz. Önümüzdeki sene de Avrupa'nın toparlanmasını, oradan gelen taleple yine minimum yüzde 2'lik büyümenin ihracattan geleceğini bekleyebiliriz. 2017 yılı sonunda çift haneli olma ihtimali nispeten daha yüksek olan enflasyonun tek haneye geri gelmesini bekleyebiliriz. Beklentimiz yüzde 8.5 civarında olacağı yönünde."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.