Cuma 29.12.2017
Son Güncelleme: Cuma 29.12.2017

‘Yurtdışında Türkiye’nin markası olacağız’

Kiğılı CEO’su Hilal Suerdem, yurtdışında da artık ‘Made in Turkey’ değil, ‘Brand of Turkey’, yani ‘Türkiye’nin markası’ algısıyla anılmak için çalışacağız” dedi

Ülkenin ve markanın 2023 vizyonu doğrultusunda çalışmayı sürdürdüklerini dile getiren Kiğılı CEO'su Hilal Suerdem, "Buna göre, 5 sene sonra ülkemiz markalarının yurtdışında 20 bin noktada olmasını bekliyoruz. Biz de bu süreç sonunda ulaşacağımız 200 mağaza sayısı ile ülkemizin global ekonomi sahnesindeki varlığına katkı sunacağız" dedi. Önümüzdeki dönemde Ar-Ge, teknoloji, bilişim ve dijitalleşmenin daha çok hayatın içinde olacağını kaydeden Suredem, markalar için büyümenin, bu yeni teknolojiler sayesinde geleceğini, ürün ve iş modeli inovasyonlarının tüm dünyada dikkat çeken atılımlar yapılabilmesinin anahtarı olacağını kaydetti.
HEDEFLER YÜKSELECEK
2018'de ayrıca Kiğılı'nın yurtdışındaki konumlandırmasını güncelleyeceklerinin altını çizen Suerdem, "Nasıl ki ülkemizde 'Türkiye'nin erkek giyim markası' olarak tanınıyorsak, yurtdışında da artık 'Made in Turkey' değil, 'Brand of Turkey', yani 'Türkiye'nin markası' algısıyla anılmak için çalışacağız. Bu şekilde ülkemizin ve ülkemizden çıkan markaların geneline yönelik pozitif algının güçlenmesine de katkı sağlamış olacağız" diye konuştu. Müşteriye en hızlı dokunan, onun dünyasını ve beklentilerini en iyi şekilde anlayan markaların yine bir adım önde olacağını vurgulayan Suerdem, "Bu konu, yurtdışı yatırımları için de çok önemli. Önümüzdeki dönemde, kimi olumsuz durumlar da yaşayabiliriz elbette. Yurtdışı ve yakın bölgedeki siyasi istikrarsızlıklar ile global büyümedeki olası yavaşlama, Türkiye ekonomisi ve perakende sektörünün geneli için kimi zorlukları beraberinde getirebilir. Ancak genel olarak, finansal yapıların doğru kurgulandığını, büyüme hedeflerinin yükseldiği bir dönem olacağını öngörüyoruz" ifadelerini kullandı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.