Giriş Tarihi: 11.1.2018

Axa Sigorta reklamları ilgiyi artırdı

AXA Sigorta'nın reklam kampanyası "Dert Varsa Derman Axa" ilk dört ayında başarılı sonuçlara imza attı. Ünlü oyuncu Gürgen Öz tarafından canlandırılan Oytunç karakterinin renk kattığı kampanya için hazırlanan dört ayrı dijital film, toplamda 94 milyon kez görüntülendi. Yayınlandığı tüm sosyal medya platformlarından 22 milyona yakın izlenme oranına ulaşan kampanya süresince sosyal medyada Axa Sigorta hakkında olumlu konuşma oranı ise %66'lık önemli bir artış gösterdi. Axa Sigorta ağustos ayından bu yana seyahat sağlık sigortası ürününde günde ortalama %160 oranında bir poliçe artışı sağlarken bu oran "Kadın Girişimci Sigortası" ürününde %60 ve "Sağlığım Tamam" ürününde %24'e ulaştı. Axa Sigorta Satış ve Pazarlama Başkanı ve İcra Kurulu Üyesi Özer Şimşek, "Bir farkındalık çalışması gibi de konumlandırdığımız iletişim kampanyamız hedeflerimize giden yolda çok başarılı sonuçlar getirdi" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.