Perşembe 11.01.2018
Son Güncelleme: Çarşamba 10.01.2018

HDI Sigorta’da dijitale yatırım sürüyor

HDI Sigorta Yönetim Bilgi Sistemleri Grup Müdürü Emrah Çalık, Türk sigorta sektörünün, dijitalizasyonun gerektirdiği altyapı konusunda diğer dünya ülkelerine göre çok daha iyi durumda olduğunu ifade etti. "Türkiye'nin her köşesinden binlerce satış kanalı sigorta şirketlerinin sistemlerine erişerek anlık teklif alıp poliçeye dönüştürebiliyor, tahsilat işlemlerini gerçekleştirebiliyor, ofisinde poliçeyi basıp ya da elektronik ortamda müşteriye ulaştırabiliyor. Birçok Avrupa ülkesinde bu süreç halen posta yoluyla devam ediyor" diyen Çalık, diğer taraftan, sigorta sektörünün teknolojiyi kullanma yöntemlerinin de her geçen gün gelişip iyileştiğini dile getirdi.

30 SANİYEDE 3 ALTERNATİFLİ TEKLİF
HDI Sigorta'nın teknolojik ve dijital yatırımlarından da bahseden Çalık şunları söyledi: "Acentelerimizi yaklaşık 15 milyon Facebook kullanıcısı ile buluşturduğumuz ve HDIBOT adını verdiğimiz Facebook Messenger platformumuz var. Bu platform Türk sigorta sektöründe bir ilk. Müşterilerimiz Facebook Messenger üzerinden HDI Sigorta ile sohbet ederek sadece iki soru ile 3 alternatifli teklifi 30 saniyede karşılaştırabiliyorlar. Bugün için Seyahat Sağlık, Trafik ve Kasko sigortası gibi ürünleri için teklif alıp, en yakın acente tercihi ile poliçe satın alabiliyorlar. Ayrıca yeni hasar ihbarlarını HDIBOT üzerinden gerçekleştirip mevcut hasar dosyalarının durumlarını da öğrenebiliyorlar."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.