Salı 16.01.2018 00:00

Genç yetenekler bir günlüğüne Turkcell yönetimine katıldı

Turkcell’in, yeni nesil profesyoneller için hayata geçirdiği GNÇYTNK programı, üçüncü dönem başvuruları hızla sürüyor. Geçtiğimiz iki yılda yaklaşık 110 bin gencin başvurduğu, 390 kişinin işe başladığı GNÇYTNK programı, gençlere ezber bozan bir kariyer deneyimi sunuyor. Bu kapsamda 2016 yılında genç yetenek olan Didem Dinçal ile 2017 yılında programla Turkcell’e katılan Cihan Celayir, benzerine az rastlanır bir deneyim yaşadılar. İki genç yetenek, bir günlerini Turkcell Genel Müdürü Kaan Terzioğlu ile geçirdiler.

Geçen iki yılda yaklaşık 110 bin gencin başvurduğu, 390 kişinin işe başladığı GNÇYTNK programı, gençlere kariyer deneyimi sunuyor.

Bu kapsamda 2016 yılında genç yetenek olan Didem Dinçal ile 2017 yılında programla Turkcell'e katılan Cihan Celayir, bir günlerini Turkcell Genel Müdürü Kaan Terzioğlu ile geçirdiler.

Genç yetenekleri Turkcell Genel Müdürü ile buluşturan program, sabah 05.00'te başladı. Akşam 20.00'ye kadar süren yoğun günde GNÇYTNK'ler, çok sayıda toplantı ve görüşmeye katıldı. Böylece Turkcell'in üst düzey yöneticilerinin iş süreçlerine şahit oldular.

Yönetici bakış açısıyla şirketi gözlemleyen Dinçal ve Celayir, program sırasında bir fikirlerini de sunma fırsatı buldu. Hazırlanan filmle gençlerin beklentilerinin aksine yoğun tempoyla geçen bu zorlu günün öyküsü anlatıldı

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.