Çarşamba 17.01.2018 00:00
Son Güncelleme: Çarşamba 17.01.2018 11:17

Nestle'den Nutella'nın üreticisi Ferrero'ya dev satış

Şirketin şişe su, evcil hayvan, kahve, dondurulmuş gıda ve bebek gıdası gibi alanlara daha çok yoğunlaşacağı açıklaması geldi.

Dünyanın en büyük gıda firmalarından Nestle, ABD'deki şeker ve tatlı işletmesini 2,8 milyar dolara satacağını duyurdu.
Nestle'den yapılan açıklamada, şirketin ABD'deki tatlı ve şeker departmanının İtalyalı çikolata ve şeker firması Nutella'nın üreticisi Ferrero'ya 2,8 milyar dolara satılacağı belirtildi.
Açıklamada, Nestle'nin ABD'deki şeker ve tatlı ürünleri satışlarının 2016'da yaklaşık 900 milyon dolara ulaştığı belirtilirken, gerekli izinlerin alınmasının ardından anlaşmanın bu yılın ilk çeyreğinde tamamlanmasının öngörüldüğü kaydedildi.
Açıklamada görüşlerine yer verilen Nestle İcra Kurulu Başkanı (CEO) Mark Schneider, anlaşma sayesinde şirketin şişe su, evcil hayvan, kahve, dondurulmuş gıda ve bebek gıdası gibi alanlara daha çok yoğunlaşacağını belirtirken, firmanın söz konusu alanlarda daha yüksek büyüme potansiyeli gördüğünü ifade etti.
Ayrıca, açıklamada, Nestle'nin ABD'deki şeker ve tatlı biriminin firmanın bu ülkedeki toplam satışlarının sadece yüzde 3'ünü oluşturduğu bilgisine yer verildi.
Açıklamaya göre, Nestle'nin en büyük pazarı olan ABD'de hane halkının yüzde 97'si firmanın herhangi bir ürününü kullanıyor.
Şirketin ABD'nin 120'den fazla bölgesinde 77 fabrikası, 10 araştırma-geliştirme merkezi ve yaklaşık 50 bin çalışanı bulunuyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.