Pazartesi 22.01.2018
Son Güncelleme: Pazartesi 22.01.2018

Peugeot Türkiye’de hedef büyüttü

2017'de otomotiv pazarı yüzde 2.8 daralırken, Peugeot Türkiye yüzde 13.8 büyüdü. 29 bin 981 adedi binek, 10 bin 501'i hafif ticari olmak üzere toplam 40 bin 482 adet satış gerçekleştiren marka, yüzde 4.2 pazar payı elde etti. Bu sonuçlarla binek araç pazarında üç basamak yükselerek satışını en çok artıran ikinci marka olurken, toplam pazarda ise bir basamak yükselerek yine satışını en çok artıran ikinci marka oldu. Bu başarıda pazara sunulan 5008, 301, 308 ile hafif ticari modeller Expert ve Expert Traveller olmak üzere beş adet yeni modelin katkısı var. Peugeot Türkiye Genel Müdürü İbrahim Anaç, 2017'de rekor kırarak son 10 yılın en yüksek otomobil satışını gerçekleştirdiklerini söyledi. 2018'de pazarın 950 bin civarında gerçekleşmesini beklediklerini ifade eden Anaç, hedeflerinin 46 bin 750 adet satış ve yüzde 5 pazar payı olduğunu açıkladı.

ÜÇ GÜNDE TAMAMI SATILDI
Toyota, yeni modeli Yaris GRMN'yi tanıttı. Motorsporlarına 17 yıl aradan sonra tekrar dönen Toyota, WRC'den ilham alarak ürettiği Yaris GRMN ile segmentinde performans çıtasını yukarıya taşıyor. Ralli aracı ile standart Yaris arasında köprü kuran Yaris GRMN, sadece 400 adet üretildi. Online ön satışa sunulan Yaris GRMN, üç gün içinde tamamen tükendi. Yaris GRMN, 1.8 lt'lik kompresörlü motoru, 212 bg güç ve 250 Nm tork üretimiyle dikkat çekiyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.