Pazar 28.01.2018
Son Güncelleme: Pazar 28.01.2018

Hollanda’da 2015 rakamlarını yakalarız

Son iki yılda yüzde 35 gerileyen Hollanda turizm pazarı, 2018'e hızlı bir giriş yaptı. Hollanda'dan gelen erken rezervasyonlarda bir önceki yıla göre yüzde 30 artış yaşandığını belirten turizmciler, bu yıl 1 milyonun rahatlıkla aşılmasını bekliyor. Hollanda ile Türkiye arasında yaşanan krizin çözülmesinde etkin rol oynayan Hollanda merkezli Edelstaal Simtronic ve Orka Oteller Grubu'nun Yönetim Kurulu Başkanı Turgut Torunoğulları, "Hollanda Türkiye'de en fazla yatırım yapan üçüncü ülke. Ülkemize büyük sempatileri var. O kadar baskıya rağmen yüzde 30 pazar kaybettik. Şimdi hızla toparlanıyoruz. Bu yıl biz 1 milyonu çok rahat aşarız. Belki 1 milyon 300 binle rekor kırdığımız 2014 rakamlarını dahi yakalarız" değerlendirmesini yaptı. Sadece turist sayısının değil, bunun yanında gelirin de artması gerektiğini anlatan Turgut Torunoğulları, "2018'de oteller talebe bağlı zam yaptı. Şu anda fiyatlar ortalama yüzde 20 arttı. Biz grup olarak 2015'in fiyatlarını yakaladık. Sektör rekabeti fiyat politikası üzerinden yürütüyor. Bu durum dezavantaja neden oluyor" dedi.
FETHİYE'YE 35 MİLYON EUROYA TEMA PARK
Geçen yıl Fethiye'de yatırımına başladıkları Tema Park projesini bu yıl sonunda açmayı planladıklarını aktaran Torunoğulları, "Yatırımı İngiliz ortağımız İngiliz J&S Leisures ile yapıyoruz. 33 bin metrekare arazi üzerinde hayata geçirdiğimiz parkta, eğlence aktivitelerinin yanı sıra AVM, restoranlar sokağı, 150 villa ve bir de otel olacak. Maliyet 35 milyon euroyu buluyor" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.