Salı 20.02.2018
Son Güncelleme: Salı 20.02.2018

Yılmaz: İkinci sıçramaya ihtiyaç var

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Cevdet Yılmaz, Türkiye'nin yeni atılım dönemine ihtiyacı olduğunu belirterek, "Kaynakları daha etkin kullanma, israftan kaçınma, her alanda bir yapılanma ana gündem maddeleri arasında olacak" dedi. Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sistemi'nin yeni dinamikleri dikkate alacağını belirten Yılmaz, şunları söyledi: "Türkiye son 15 yılda atılım yaptı. Bu yetmez, ikinci bir sıçramaya ihtiyacı var. Yeni yönetim sistemi yeni atılımın alt yapısını istikrarı kalıcı hale getiriyor. Belirsizliği ortadan kaldırıyor. Hızlı karar alan ve uygulayan bir bürokrasi dönemine giriyoruz. Bu ekonomide yeni bir dönem başlatacak. Kalkınma dönemimiz hızlanmış olacak." İhracat için dünyada olumlu bir konjonktür bulunduğuna işaret eden Yılmaz, "AB nispeten büyümeye başladı. Ticaret hacmi artıyor bu ihracatımıza destek olacak. Sanayi üretimimiz daha iyi seviyede. İhracat önümüzdeki yıl en az 170 milyar dolar olur. Yatırımlarla yeni kapasiteler olacak. Üretim belli bir seviyeye geldikten sonra yatırımlar ivme kazanır. Yatırım kanalıyla büyümeye ciddi bir katkı göreceğiz. İç talepten destek gelecek. 2017'de 1 milyon 400 bine yakın yeni istihdam oluştu. Terörle mücadele devam ederken ekonomimizin büyümesi takdire şayandır" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.