Perşembe 22.02.2018
Son Güncelleme: Perşembe 22.02.2018

Sigortada rekabet teknolojiyle olacak

Gulf Sigorta Genel Müdürü Süleyman Sağıroğlu, sektördeki rekabetin fiyat ya da ürünle sürdürülemez hale geldiğini kaydetti. Bundan böyle sigorta şirketlerinin hem hizmette kaliteye hem de süreçleri iyileştirip maliyetleri düşürmeye odaklanması gerektiğini vurgulayan Sağıroğlu, "Bunun da yolu teknolojiden geçiyor. Özellikle hasar yönetimi ve operasyonlar gibi konularda otomasyon ve iş zekasını kullanarak süreçleri iyileştirmek gerekiyor. Teknolojinin kullanımı hem müşteri memnuniyetine iyi yansıyacak hem de maliyetleri azaltacak. Rekabet de artık bu alanlarda yapılacak. Şirketler bu şekilde farklılaşıp kâr edebilecekler. Bu sebeple, süreç yönetiminde otomasyon ve iş zekası gibi teknolojiler önem kazanacak" dedi.
'HEDEFLERİMİZE ULAŞTIK'
2017 yılını da değerlendiren Sağıroğlu, "2017 yılı satın alma, birleşme ve taşınma yılımız olmasına rağmen hem üretim hem de kârlılık hedeflerimize ulaştığımız bir sene oldu. 2017'de 400 milyon lirayı aşkın bir üretim gerçekleştirdik ve %27.5 oranında bir büyüme sağladık. Taşınma, birleşme ve sistem değişikliği gibi sebeplerden ötürü geride bıraktığımız yılda bir kereye mahsus da olsa birçok masrafımız oldu. 2017'de sektör ortalamasının üzerinde bir büyüme gerçekleştirdik. Bunun yanı sıra, Burgan Bank ve Turkcell gibi büyük iki iş ortağıyla da çalışmaya başladık. Kuzey Kıbrıs'ta da artık Albank ile çalışıyoruz" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.