Cumartesi 17.03.2018
Son Güncelleme: Cumartesi 17.03.2018

Türk Telekom 10’uncu kez en değerli marka

Uluslararası marka değerleme kuruluşu Brand Finance'in dünyanın en değerli 300 telekomünikasyon markasını seçtiği 'Telecoms 300' listesinde, Türk Telekom, 10'uncu kez üst üste Türkiye'nin 'En Değerli Telekomünikasyon Markası' seçildi. 2017'nin 2016'da başlattıkları tek marka stratejisinden faydalanmaya başladıkları yükseliş yılı olduğunu söyleyen Türk Telekom CEO'su Dr. Paul Doany, şunları kaydetti: "Bu sayede Türk Telekom, 2017'de bir önceki yıla kıyasla 2.8 milyon net abone kazanımı ile 2008'deki halka arzdan bu yana rekor düzeyde büyüme kaydetti. Başarılı finansal ve operasyonel performansımızın, uluslararası bağımsız kuruluşlar tarafından da tanınması son derece sevindirici. Türkiye'yi geleceğe bağlamak için durmaksızın çalışmaya devam edeceğiz."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.