Pazartesi 19.03.2018
Son Güncelleme: Pazartesi 19.03.2018

Detroit’in hem adı hem tarihi değişiyor

Dünyanın sayılı fuarlarından Uluslararası Kuzey Amerika Otomobil Fuarı’nın hem adı hem de tarihi değişiyor. Fuar 2020’den itibaren ekimde düzenlenecek

Dünyanın otomotiv başkenti Detroit'de düzenlenen Uluslararası Kuzey Amerika Otomobil Fuarı için radikal bir adım atılıyor. Yılın ilk fuarı olma özelliğindeki Detroit'in hem tarihi hem adı değişiyor. 2020'den itibaren Detroit Otomobil Fuarı, artık ocakta değil ekimde düzenlenecek. Böylece iki yılda bir eylülde düzenlenen Frankfurt ve Paris ile kasımdaki Los Angeles fuarları arasında yer alacak. Aralıktaki Tokyo Fuarı'ndan önce düzenlenecek. Devrim niteliğindeki bu kararın alınmasının nedeni ise Detroit'ten bir hafta önce Las Vegas'da düzenlenen dünyanın en büyük tüketici elektroniği fuarı CES. Birkaç yıldır otomotiv markalarının yoğun ilgi gösterdiği ve yeni ürünlerini ilk kez sergilediği CES, Detroit'in önüne geçmeye başladı. Ayrıca, ocaktaki soğuk hava koşulları da Detroit Fuarı'nın açılışının ekime kaydırılmasında etkili olduğu söyleniyor. Detroit'in gözden düşmeye başlamasının etkileri 2018'de gözlendi. Volvo, Mazda, Aston Martin ve Jaguar gibi markalar Detroit'e katılmadı. Ancak, Mercedes-Benz'in 2019'da katılmama kararı büyük ses getirdi. Mercedes- Benz Otomobil Pazarlama ve Satış Grubu Başkanı Britta Seeger, bu kararın 2019'da yeni ürün lansmanı olmaması nedeniyle alındığını söyledi. Seeger, 2020'de ise geri dönüş sinyali verdi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.