Son Güncelleme: Cuma 30.03.2018
e-İhracat’ta başarının 7 formülü
e-Ticaret sektörü her geçen gün büyüyor. Yurtiçi satışlarının yanı sıra, yurtdışı satışlarına odaklanan e-Ticaret şirketleri, e-İhracat için atılımlar yapıyor. e-İhracat Platformu, şirketlerin e-İhracat yaparken nelere dikkat etmesi gerektiğini açıkladı
NEDEN E-İHRACAT YAPMALISINIZ?
Aracılık ticareti her geçen yıl tükeniyor. 21. yüzyılda katma değer üretmeyen aracılara yer yok. Google, Facebook ve Criteo sayesinde ihracat yapılan ülkelerdeki toptancı-ithalatçı şirketleri aradan çıkararak nihai tüketicilere direkt olarak ulaşmak mümkün. Türkiye nitelikli bir üretici ülke konumunda. Dünyada 'Made in Turkey' oldukça itibarlı. Bunu avantaja çevirmek ve ülke ekonomisine katkı sağlamak gerekiyor. e-ihracatın bir odaklanma ve kararlılık işi olduğunu unutmamak gerekiyor. Hangi ülkeyi hedefliyorsanız o ülkenin dilinde müşteri hizmetleri desteği vermek dahil olmak üzere birçok işi aynı anda doğru yapmak zorundasınız.
?E-İHRACAT YAPMAK İSTEYENLER NELERE DİKKAT ETMELİ?
EN SON HABERLER
- 1 İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ LEVAZIM VE AYNİYAT ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
- 2 EMEKLİ TEMMUZ ZAMMI SON DAKİKA: Ek ödemeli kök maaş tablosu! 4a, 4b, 4c ne kadar emekli maaşı alırım?
- 3 Akkuyu NGS'de yeni gelişme! 1. ünite...
- 4 Çevre koruma işbirliğine ilişkin niyet beyanı imzalandı
- 5 Tarım ve gıda sektöründen 7 milyar dolarlık ihracat
- 6 Emekli promosyon kampanyalarına Mayıs ayarı yapıldı! En yüksek promosyon veren 11 banka belli oldu
- 7 Rekabet Kurulu bazı devralma işlemlerini onayladı
- 8 Serbest Geçiş Sistemi ülke geneline yayılacak!
- 9 AJet duyurdu: %40 indirimli biletler satışta!
- 10 BENZİN, MAZOT FİYATI SON DAKİKA: LPG'ye indirim geliyor! 2 Mayıs 2024 benzin fiyatı ve motorin fiyatları kaç TL?