Cumartesi 31.03.2018
Son Güncelleme: Cumartesi 31.03.2018

İnşaat dünyası 4.0’a odaklandı

Mühendisler Vakfı, Vatan Eğitim Teknoloji Vakfı ve İstanbul Aydın Üniversitesi, işbirliğiyle düzenlenen İnşaat Teknolojileri ve Mühendislik Zirvesi, önceki gün gerçekleştirildi. Zirvede, inşaat sektörünün artık endüstri 4.0 anlayışını kullanmaları gerektiği belirtildi. Mühendislik Vakfı Başkanı Yusuf Erkoç, Türkiye'nin ve İstanbul'un dünyanın en önemli lokasyonlarından olduğuna dikkat çekerek, şu an dünyada yatırım büyüklüğü açısından yapımı süren 11 önemli projeden, İstanbul Yeni Havalimanı, 3. Boğaz Köprüsü, Marmaray ve Osmangazi Köprüsü gibi 4 projenin İstanbul'da olduğunu söyledi.
BU SEKTÖRÜ GELİŞTİRMELİYİZ
İstanbul Aydın Üniversitesi Mütevelli Heyeti Başkanı Dr. Mustafa Aydın, "Türkiye teknolojik gelişmelerden ve Endüstri 4.0 sürecinden geri kalmamalı. Ve bu gelişim sürecini toplumsal ve kültürel temellerimizin üstüne bina etmeliyiz" şeklinde konuştu. İnşaat sektörünün Türkiye'nin petrolü olduğunu vurgulayan Vatan Eğitim ve Teknoloji Vakfı Başkanı Dr. Erdoğan Bayraktar da, "Türkiye olarak inşaatçılığı ve müteahhitliği çok iyi biliyoruz. En iyi bildiğimiz işi geliştirmeliyiz" dedi. Mimarlık ve inşaat mühendisliğindeki dünya çapında çalışmaları olan müşavirlik firmaların desteklenmesi gerektiğini belirten Bayraktar, "Sektörde, ileri teknoloji kullanan bileşenleri bir araya getirerek dünya çapında hak ettiğimiz başarıyı yakalayacağımızana inanıyorum" şeklinde konuştu

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.