Cumartesi 31.03.2018
Son Güncelleme: Cuma 30.03.2018

Son 6 yılın rekor büyümesi

KONUTDER Başkanı Altan Elmas, Türkiye'nin hem toplumsal yapısıyla hem de askeri, diplomatik ve ekonomik yapısıyla güçlü bir ülke olduğunu, geleceğe sağlam adımlarla yürüdüğünü dost, düşman herkese gösterdiğini söyledi. Elmas, "Türkiye bu operasyonla askeri gücünün yanı sıra ekonomisinin de derinliğini göstermiş oldu. 2017'de son 6 yılın rekor büyümesini sağladık. 7.4 büyüme ile büyüme barajını da aşmış olduk. Büyüme rakamlarına gayrimenkul sektörünün etkisi çok yüksek olmuştur. 2018 yılında da gayrimenkul sektörü sürdürülebilir büyüme ivmesini devam ettirecektir" şeklinde konuştu. Operasyonun, ekonomi üzerinde olumsuz bir etkisi olmadığı gibi inşaat sektöründe de olumsuz etkisi olmadığını vurgulayan Elmas, "Faizlerin yükselmesi inşaat sektörünü çok daha fazla etkiliyor. İnsanlarımızda geleceğe dair bir endişe yok, devlete ve hükümete güven var. Bu da hem iç hem de dış kaynaklı yatırımları son derece pozitif etkileyecektir" İfadelerini kullandı. Elmas, Türkiye'nin yabancılar açısından da değerli bir yatırım noktası haline geldiğini belirterek, şöyle devam etti: "Özellikle, yeni başlanan dev projeler, yabancı yatırımcılardan ilgi görmeye başladı. Zeytin Dalı operasyonunun devam ettiği ocak-şubat 2018'de yabancıya konut satışımız yüzde 25 artarak devam etti. Bu yıl yabancı yatırımcılara yapılacak konut satışlarında rekor bekliyoruz. 6 milyar dolarlık konut satışı sürpriz olmayacaktır."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.