Son Güncelleme: Pazartesi 02.04.2018
Rekabete özel havayolu
Air France, Roma ve İstanbul gibi ağır rekabet yaşadığı şehirlerde strateji değiştiriyor. Joon ismiyle low cost ile klasik arası bir marka yaratan şirketin ana hedefi Y kuşağı
İNOVASYON LABORATUVARI
Joon'u bir inovasyon laboratuvarı gibi gördüklerini belirten Mathieu, "Yüzde 85 doluluk oranlarını yakaladık. Bazılarında yüzde 95'e kadar çıktı. Bu arada da yüzde 17'lik kapasite artışı yaptık" şeklinde konuştu. Air France KLM Türkiye Satış Direktörü Umut Çaynak da Türkiye'de Atlas Global ile Amsterdam uçuşlarında KLM - Pegasus işbirlikleri olduğunu belirterek, "Bunlar da bizim için önemli işbirlikleri. Joon markası ile geçtiğimiz hafta ilk uçuşu gerçekleştirdik" dedi.
PETROL FİYATINA KARŞI YENİ ÜRÜN
Petrol fiyatlarındaki artışı da değerlendiren Mathieu şunları söyledi: "Talep artışa geçecek ve aynı zamanda petrol fiyatlarında da artışlar olacağını düşünüyoruz. Büyümedeki payımızı korumak için de yeni ürünlere ihtiyacımız var ve bir mekanizma yaratmamız lazım. Verimliliğimizi ve kârlılığımızı korumalıyız dedik."
EN SON HABERLER
- 1 Cumhurbaşkanı Yardımcısı Cevdet Yılmaz, TİM Başkanı Mustafa Gültepe ile görüştü
- 2 Bakan Şimşek'ten enflasyon mesajı! O tarihi işaret etti: Tek haneye düşecek
- 3 Ankara'da işletmelere yönelik vergi denetimi yapıldı
- 4 Uzmanlar kredi notu artışını değerlendirdi
- 5 Bakan Kacır: Askeri insansız hava aracı üretiminde dünya lideriyiz
- 6 Bakan Uraloğlu rakamlarla açıkladı! Avrasya Tüneli'nden rekor geçiş: Günlük...
- 7 SON DAKİKA: Bakan Mehmet Şimşek: Ekonomiye güveni en üst seviyeye taşıyacağız! Not artışları devam edecek
- 8 EMEKLİ PROMOSYON SON DAKİKA: Mayıs ayarı! Banka promosyonu 20.000 TL'ye dayandı
- 9 İşte Türk balıkçılarının 12 yeni hedef ülkesi!
- 10 "Orman Benim" kampanyasında 313 ton atık toplandı