Giriş Tarihi: 8.4.2018

Vodafone Riot Games ile işbirliği yaptı

Vodafone, gençlik markası Vodafone FreeZone çatısı altında bir yıl önce adım attığı esporda hedef büyüttü. Bir yılda espora 5 milyon TL'lik yatırım yapan ve 14 milyon gence ulaşan şirket, 100 milyon kullanıcısı olan online oyun devi Riot Games ile işbirliğine giderek League of Legends Türkiye Şampiyonluk Ligi'ne isim sponsoru oldu. Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Engin Aksoy, espor sektörüne 5 yılda 30 milyon TL'lik yatırım yapmayı hedeflediklerini söyledi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.