Perşembe 19.04.2018
Son Güncelleme: Perşembe 19.04.2018

Turkuvaz’a iki ödül birden

MÜSİAD’ın Ekonomi Basını Başarı Ödülleri sahiplerini buldu. 11 ödülün verildiği yarışmada Turkuvaz Grubu’na 2 ödül birden geld

MÜSİAD'ın düzenlediği Ekonomi Basını Başarı Ödülleri (EBBÖ) yarışmasında Turkuvaz Grubu'na iki ödül birden geldi. Ekonomi basınındaki başarılı gazeteci, yayın organı ve kuruluşların ödüllendirilmesi amacıyla düzenlenen yarışmada, SABAH Gazetesi Ekonomi Editörü İbrahim Acar 'Atomu parçaladı, bürokrasiye takıldı' haberiyle 'En iyi reel sektör haberi' ödülünü, Sabah Gazetesi yazarı ve Takvim Gazetesi Ekonomi Müdürü Faruk Erdem de jüri özel ödülünü kazandı.
Törene MÜSİAD Başkanı Abdurrahman Kaan'ın yanı sıra derneğin Genel Başkan Vekili Dr. Ali Gür, Başkan Yardımcıları İsrafil Kuralay, Av. Kerim Altıntaş, Adnan Bostan ve işadamları katıldı.
Törende konuşan MÜSİAD Başkanı Kaan, Türkiye ekonomisinin anlık gelişmelerle sarsılacak bir yapıda olmadığını söyledi.
Kaan, "Bugün döviz piyasalarında yaşananlara baktığımızda; kamuoyuna iyi anlatmanın önemli olduğunu görüyoruz. Dövizde yaşadığımız dalgalanmaların sadece küresel kaynaklı olmadığı ve yalnızca ülkemizin mali altyapısından da kaynaklanmadığı açıkça ortadadır" dedi.
KURDA OYUNA CEZA GELSİN
MÜSİAD Başkanı Kaan, kurda manipülatif hareket olduğunu belirterek, "Bu manipülasyona neden olanlara yaptırım uygulanması ve yurtiçinde TL'ye değer kaybettirmeyi hedefleyenlerin ellerinden de bu fırsatı almamız gerekiyor" şeklinde konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.