Pazartesi 30.04.2018
Son Güncelleme: Pazar 29.04.2018

Türkiye son 15 yılda istikrarlı yürüyüşürü sürdürdü

2001 yılında yaşanan bankacılık krizi ve sonrasında başlayan sürecin Türkiye ekonomisinin dönüm noktalarından biri olduğunu belirten Albaraka Türk Genel Müdürü Melikşah Utku, "Son 15 yıllık süreci göz önüne aldığımızda ise ilk vurgulayabileceğimiz nokta istikrar olarak kendisini gösteriyor. 2000'ler öncesi çalkantılı ve belirsizliklerin hâkim olduğu dönem, yerini büyük ölçüde istikrara bırakmış durumda" dedi.
DİRENCİMİZİ GÖSTERDİK
Son 15 yılda dönem dönem yaşanan siyasi, jepolotik ve ekonomik krizlere rağmen Türkiye'nin bu şoklara karşı dirençli olduğunu gösterdiğini ve istikrarlı yürüyüşünü sürdürdüğünü ifade eden Utku, "Ülkemiz yıllarca atıl kalmış potansiyellerini yeni yeni keşfediyor. Çağı yakalayan, Türkiye'yi yeni ufuklara taşıyacak yatırım ve projelere imza atılıyor. Ülke olarak bu noktada her geçen gün bitmeyecek bir enerji ile öncü Türkiye'yi inşa etmemiz gerekiyor" dedi. Türkiye'nin ilk katılım bankasının 1984'te kurulan Albara Türk olduğunun altını çizen Utku, "Amacımız dünyanın en iyi Katılım Bankası olmak. Albaraka Türk, geleceğe emin bir şekilde ilerlemek için birçok alanda adımlar attı ve atmaya devam edecek" diye konuştu.
KÖŞE TAŞI: SABAH
Melikşah Utku, SABAH Gazetesi'nin 33. kuruluş yıl dönümünü ile ilgili olarak, "Gazetenin yaptığı çalışmalarla ve kaliteli haber içerikleri ile basın tarihimizde bir köşe taşı olduğuna inanıyorum. İletişim araçları değişse de gelecekte güçlü varlığını devam ettireceğine inanıyorum" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.