Cuma 04.05.2018
Son Güncelleme: Perşembe 03.05.2018

Hedef: 1 numaralı bebek giyim markası olmak

İthal bebek tekstil ürünü satan tek marka olduklarını belirten Carter’s ve Oskosh markalarının Türkiye temsilcisi İpek Özkan, ilerleyen dönemlerde çevre ülkelerde master franchise olmak için çalışmalar yürüttüklerini söyledi. Özkan, “Hedefimiz 1 numaralı bebek giyim markası olmak” dedi

Carter's ve Oshkosh markalarının Türkiye temsilciliğini yapan İpek Özkan, "Amerika'da annelerin en sevdiği Carter's bebek giyim markasının 150 yıllık kalite ve güven üzerine kurulu mirasına sahip çıktık ve Türkiye'de bir numaralı bebek giyim markası oluşturmak amacıyla bu keyifli yolculuğa başladık. Bilinirliğimizi ve markamıza duyulan güveni arttırarak, Carter's markasını hamilelerin ve annelerin tercih ettiği bir numaralı bebek giyim markası yapmak istiyoruz" dedi. Türkiye'de 80-100 metrekare büyüklüğünde mağazalara sahip ve ithal bebek tekstil ürünü satan tek marka olduklarını dile getiren Özkan, "Yapılan araştırmalarda, Amerika'da doğan her çocuğun, en az 10 Carter's marka ürününe sahip olduğu tespit edilmiş. Biz de Türkiye'de doğan her bebeğin, mutlaka Carter's bodyleri, tulumları ve daha birçok ikonik ürünlerini deneyimlemesini ve bu yumuşaklık, rahatlık ve kaliteyle büyümesini istiyoruz" diye konuştu. 11 mağaza olarak devraldıkları önceki yapıyı, şu anda 20 mağazalı, online ve toptan satışı olan çok daha büyük ölçekli bir kuruluşa çevirdiklerini ifade eden Özkan, "Geçen yıl İstinye Park, Emaar, Vadistanbul, Hilltown, ve Land Of Legends olmak üzere beş yeni mağaza açtık. Yatırımlarımıza 2018 yılında da devam etmeye kararlıyız" ifadelerini kullandı.
CİRONUN %14'Ü E-TİCARETTEN
E-ticaret kanalının satış performansı ile ilk üç mağaza arasında yer aldığını ve toplam cironun yüzde 14'ünün bu kanaldan geldiğini belirten Özkan, "Annelerimiz önce mağazada ürünü görüyor, dokunarak deneyimliyor ve sonrasında hayatlarını kolaylaştırması sayesinde e-ticaret kanalımızı tercih ediyor. Özellikle bebek giyim kategorisinde, anneler tarafından en çok ziyaret edilen ilk üç alışveriş sitesinden birisi olmayı hedefliyoruz" dedi. Özkan, Carter's markasını hem online hem geleneksel satış kanallarında büyütmeye ve farklı şehirlerde onlarca bebek mağazasında Carter's cornerları açmaya devam edeceklerinin altını çizdi. Her yıl inandıkları projeler içinde yer alarak en az üç-dört mağaza daha açmayı hedeflediklerini söyleyen Özkan, "Bursa'da ilk mağazamızı ve Antalya'da ikinci mağazamızı açmayı planlıyoruz" dedi. Bu yıl 2017'ye göre ciroda yüzde 45 büyüme hedeflediklerini vurgulayan Özkan, "Her geçen gün de hedefimize paralel büyümeye devam ediyoruz" ifadesini kullandı. "Ürünlerimizi ithal ettiğimiz ve AVM kiralarımızı dolar veya euro cinsinden ödediğimiz için, işimizi olumsuz etkileyen en önemli faktör döviz kurlarındaki artışlar" diyen Özkan, belirsizliğin hâkim olduğu dönemlerde, daha temkinli hareket ettiklerini söyledi. Hâlihazırda Türkiye'de Carter's markasının güçlenmesiyle beraber, çevre ülkelerde de exclusive master franchise olmak için çalışmalar yaptıkları bilgisini veren Özkan bunun yanı sıra gelecekte yapay zeka, arttırılmış gerçeklik gibi teknolojileri entegre ederek müşteri memnuniyetimizi en üst seviyede tutacak bir alışveriş deneyimi yaşatmak için gerekli yatırımları yapacaklarını ifade etti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.