Cuma 04.05.2018
Son Güncelleme: Perşembe 03.05.2018

Hedef 600 mağazaya ulaşmak

Yurtiçinde ve yurtdışında büyümeyi hedeflediklerini söyleyen Penti Yönetim Kurulu Başkanı Sami Kariyo, “2017’de yurt içinde 62 ilde 328, yurtdışında ise Avrupa’dan Kuzey Afrika’ya 34 farklı ülkede 138 olmak üzere toplamda 466 mağazaya ulaştık. Bu sayıyı yıl sonuna kadar yurtiçi ve yurtdışı toplam mağaza sayımızı 600’e çıkarmayı hedefliyoruz” dedi

Perakende sektörünün yarattığı istihdam ve yatırımlarıyla Türkiye ekonomisinin amiral sektörlerinden birisi olarak ekonomi içerisindeki yerinin her geçen yıl daha da büyüdüğünü belirten Penti Yönetim Kurulu Başkanı Sami Kariyo, AVM'lerin ve markaların gelişimindeki hızın sektörü süratle ileri taşıdığını söyledi. Perakende sektörünün çıtayı her yıl daha yükseğe koyacak potansiyele sahip olduğunu söyleyen Kariyo, "Geçtiğimiz yıl toplamda yüzde 33'lük büyümeyle ciromuzu 873 milyon TL'ye çıkardık. Bu yıl için ise hedefimiz 1.2 milyar TL'lik bir ciro hedefi gerçekleştirmek" dedi. Kariyo, şöyle devam etti: "2017 sonunda yurtiçinde 62 ilde 328, yurtdışında ise Avrupa'dan Kuzey Afrika'ya 34 farklı ülkede 138 olmak üzere toplamda 466 mağazaya ulaştık. Yılsonuna kadar yurtiçi ve yurtdışı toplam mağaza sayımızı 600'e çıkarmayı hedefliyoruz."
DİJİTAL DÖNÜŞÜM YILI
Yurtiçinde ve yurtdışında gerçekleştirdikleri mağazalaşmanın yanı sıra dijital dönüşüme odaklanacaklarının altını çizen Kariyo, "2018 yılı bizim için dijitalleşme yolunda büyük projelerin yılı. Bu kapsamda bir taraftan teknolojik altyapımızı geliştirmek için SAP ile birlikte Türkiye'de benzeri olmayan bir proje gerçekleştirirken diğer taraftan da tasarımdan, üretime, tedarik zincirimizdeki karar destek ve operasyonel süreçlerimize kadar ürüne temas eden her noktada verilere dayanarak yöneteceğimiz ve mükemmelleştireceğimiz ayrı bir projeye imza atacağız" şeklinde konuştu.
ALTYAPIMIZ HIZLI OLACAK
Projenin sektörde uygulanan SAP uyarlamalarından en büyük farkının en son teknolojileri kullarak yapılması olduğunu anlatan Kariyo, "SAP projesi ile önümüzdeki 10 yıl boyunca üzerinde çalışacağımız güvenilir ve hızlı altyapıyı hazırlayacağız. Bu model bize aynı zamanda gelecekte de Penti bünyesine dahil edeceğimiz uygulamaları daha hızlı ve sorunsuz uyarlayabilme avantajı sağlayacak" dedi. Eş zamanlı olarak hayata geçirmeyi planladıkları Hybris yatırımı ile de altyapılarını daha da güçlendirmeyi hedeflediklerini ifade eden Kariyo, "Bu şekilde bilgiye daha hızlı ulaşabileceğimiz bir sistem kurgulayacağız" diye konuştu.
60 mağazada gençleri giydirecek
Sami Kariyo, her 10 kadından 6'sının Penti iç giyimi tercih ettiğini belirterek, "Uzun bir dönemdir hizmet verdiğimiz tüm kategorilerde 3-15 yaş arası çocuklara da yönelik koleksiyonlara yer veriyoruz. Burada hedefimiz oldukça uzun bir dönem sürdürmek istediğimiz marka ve marka dostu ilişkisini sağlam temeller üzerine kurabilmek" dedi. Kariyo, şöyle devam etti: "Bu hedeften yola çıkarak 3-15 yaş arası çocuk ve genç hedef kitleye Penti mağazaları içerisinde özel bir alan oluşturmak, onlarla aynı dili konuşmak, onların dünyalarından yola çıkarak özel bir koleksiyon ve sunum hazırlamak istedik. Bugün ise 2018 İlkbahar-yaz sezonu ile birlikte yeni bir dünyanın kapısını tüm Türkiye'ye açtık. Penti Young konsepti, Marmara Forum Penti mağazasında ilk cornerı ile yer aldı. Önümüzdeki dönemde 60 Penti mağazasında daha yer alacak."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.