Son Güncelleme: Perşembe 03.05.2018
Hedef 600 mağazaya ulaşmak
Yurtiçinde ve yurtdışında büyümeyi hedeflediklerini söyleyen Penti Yönetim Kurulu Başkanı Sami Kariyo, “2017’de yurt içinde 62 ilde 328, yurtdışında ise Avrupa’dan Kuzey Afrika’ya 34 farklı ülkede 138 olmak üzere toplamda 466 mağazaya ulaştık. Bu sayıyı yıl sonuna kadar yurtiçi ve yurtdışı toplam mağaza sayımızı 600’e çıkarmayı hedefliyoruz” dedi
DİJİTAL DÖNÜŞÜM YILI
Yurtiçinde ve yurtdışında gerçekleştirdikleri mağazalaşmanın yanı sıra dijital dönüşüme odaklanacaklarının altını çizen Kariyo, "2018 yılı bizim için dijitalleşme yolunda büyük projelerin yılı. Bu kapsamda bir taraftan teknolojik altyapımızı geliştirmek için SAP ile birlikte Türkiye'de benzeri olmayan bir proje gerçekleştirirken diğer taraftan da tasarımdan, üretime, tedarik zincirimizdeki karar destek ve operasyonel süreçlerimize kadar ürüne temas eden her noktada verilere dayanarak yöneteceğimiz ve mükemmelleştireceğimiz ayrı bir projeye imza atacağız" şeklinde konuştu.
ALTYAPIMIZ HIZLI OLACAK
Projenin sektörde uygulanan SAP uyarlamalarından en büyük farkının en son teknolojileri kullarak yapılması olduğunu anlatan Kariyo, "SAP projesi ile önümüzdeki 10 yıl boyunca üzerinde çalışacağımız güvenilir ve hızlı altyapıyı hazırlayacağız. Bu model bize aynı zamanda gelecekte de Penti bünyesine dahil edeceğimiz uygulamaları daha hızlı ve sorunsuz uyarlayabilme avantajı sağlayacak" dedi. Eş zamanlı olarak hayata geçirmeyi planladıkları Hybris yatırımı ile de altyapılarını daha da güçlendirmeyi hedeflediklerini ifade eden Kariyo, "Bu şekilde bilgiye daha hızlı ulaşabileceğimiz bir sistem kurgulayacağız" diye konuştu.
60 mağazada gençleri giydirecek
Sami Kariyo, her 10 kadından 6'sının Penti iç giyimi tercih ettiğini belirterek, "Uzun bir dönemdir hizmet verdiğimiz tüm kategorilerde 3-15 yaş arası çocuklara da yönelik koleksiyonlara yer veriyoruz. Burada hedefimiz oldukça uzun bir dönem sürdürmek istediğimiz marka ve marka dostu ilişkisini sağlam temeller üzerine kurabilmek" dedi. Kariyo, şöyle devam etti: "Bu hedeften yola çıkarak 3-15 yaş arası çocuk ve genç hedef kitleye Penti mağazaları içerisinde özel bir alan oluşturmak, onlarla aynı dili konuşmak, onların dünyalarından yola çıkarak özel bir koleksiyon ve sunum hazırlamak istedik. Bugün ise 2018 İlkbahar-yaz sezonu ile birlikte yeni bir dünyanın kapısını tüm Türkiye'ye açtık. Penti Young konsepti, Marmara Forum Penti mağazasında ilk cornerı ile yer aldı. Önümüzdeki dönemde 60 Penti mağazasında daha yer alacak."
EN SON HABERLER
- 1 ASELFLIR-500 ile nokta atışı! Bayraktar TB2'den işaretledi MAM-L, KMC, CİRİT vurdu
- 2 Tarımsal atıklar katma değerli ürünlere dönüşüyor
- 3 Çoban bulunamıyor! Maaşı ise dudak uçuklatıyor...
- 4 T10X zirveyi bırakmadı! Satılan her 2 elektrikli otomobilden 1'i Togg oldu
- 5 Doğal gaz depoları yenilenebilir kaynaklarla çalışıyor
- 6 GİB: Kurumlar vergisi beyannamesi için yarın son gün
- 7 Hazine yarın iki ihale düzenleyecek
- 8 Memura disiplin affı
- 9 SON DAKİKA: Cumhurbaşkanı Yardımcısı Yılmaz: Enflasyonun ateşi yaz aylarında düşecek
- 10 Memur olmak isteyenler dikkat! 20 kamu kurumu 37.262 personel alımı yapacak