Cuma 25.05.2018
Son Güncelleme: Cuma 25.05.2018

TÜSİAD’dan reform vurgusu

TÜSİAD YİK’te, seçimden sonra yapısal reformların bir an önce gerçekleşmesi gerektiği belirtildi

TÜSİAD Yüksek İstişare Konseyi'nin (YİK) bu yılki ilk toplantısında gündem 24 Haziran seçimleri oldu. Toplantının basına açık bölümünde YİK Başkanı Tuncay Özilhan ve TÜSİAD Başkanı Erol Bilecik, açılış konuşmalarını yaptı. Açılış konuşmalarında, vergi başta olmak üzere yapısal konularda reformların yapılması gerektiğini vurguladı. İş dünyasının rasyonel ekonomi politikaları uygulandığını görmeye ihtiyacı olduğunu söyleyen Erol Bilecik, "Kurdaki artışların enflasyona etkisini azaltmak için akaryakıt ÖTV'sinde indirim; konut satışlarını artırmak için KDV'de indirim yapıyoruz. Bu kadar yüksek büyümeye rağmen vergilerimizi normal yollarla toplayamıyoruz. Oysa asıl ihtiyacımız, güçlü bir vergi reformudur" dedi. Konuşma ların ardından 2 uzman ve bir köşe yazarından oluşan ekip TÜSİAD üyelerine son gelişmelerle ilgili sunum yaptı. Basına kapalı bölümde uzmanlara en çok 'yeni bir faiz artışı olur mu' sorusu yöneltildi. Bu sorunun ardından da düşük oranlı büyüme politikasının izlenmesi gerektiğinin altı çizildi. TÜSİAD üyeleri, "Yüzde 7 gibi yüksek büyüme yerine, yüzde 4'lük büyüme seviyesine geçilmeli. Ayağımızı yorgana göre uzatalım' denildi. TÜSİAD YİK Başkanı Tuncay Özilhan da, bürokrasinin, etkin ve hızlı işleyecek biçimde yapılandırılması gerektiğini söyledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.