Pazar 10.06.2018
Son Güncelleme: Cumartesi 09.06.2018

TİM’de başkanlık yarışı

TİM’in yeni başkanı 30 Haziran’da belli olacak. Adaylığını ilk açıklayan Oğuz Satıcı oldu. Dün de TİM Başkan Yardımcısı Öztiryaki aday olduğunu söyledi. Yarın ise İsmail Gülle’nin açıklaması bekleniyor

Toplam 71 bin ihracatçının çatı örgütü Türkiye İhracatçılar Meclisi'nde (TİM) başkanlık yarışı hızlandı. 2001-2009 döneminde TİM Başkanlığı yapan Oğuz Satıcı'nın geçen hafta adaylığını açıklamasının ardından gözler diğer adaylara çevrildi.
Dün TİM Başkan Yardımcısı ve İstanbul Demir ve Demirdışı Metaller İhracatçıları Birliği (İDDMİB) Başkanı Tahsin Öztiryaki, 30 Haziran'daki TİM Genel Kurulu'nda başkanlığa aday olacağını açıkladı. Yarın da TİM Tekstil ve Hammaddeleri Sektör Konsey Başkanı İsmail Gülle'nin adaylığını açıklaması bekleniyor.
Gazetecilerle toplantı yapan Öztiryaki, "Aday olmam konusunda fazla talep aldım" dedi. Öztiryaki, projelerini hayata geçirmek için aday olduğunu söyledi. Dört senedir TİM Başkan Yardımcılığı görevini yürüten Öztiryaki, şöyle devam etti: "TİM Başkanı Mehmet Büyükekşi ile de sürekli iletişim halindeyiz. Çalışmalarımız ve projelerimiz kendisiyle son derece yakın."
Yıl sonunda 170 milyar dolarlık ihracata ulaşmayı beklediklerini belirten Öztiryaki, "2023 hedefleri için gayret etmemiz gerekiyor. Şu anda 71 bin ihracatçımız var. Herkes ihracatçı olmalı. Üretiminin en az yüzde 50'sini ihraç edebilmeli. Böylece dış şoklara karşı savunması güçlü olur" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.