Çarşamba 11.07.2018 00:00

TÜSİAD'dan gençler için "Dijital Dönüşüm ve Sanayi 4.0" projesi

Türkiye Sanayici ve İş İnsanları Derneği'nin (TÜSİAD) gençlerin meslek seçimi ve kariyer süreçlerine katkıda bulunmak amacıyla 2014 yılında başlattığı "TÜSİAD Ne Okusam? Ne Olsam?" projesinin yeni teması "Dijital Dönüşüm ve Sanayi 4.0" olarak belirlendi.

Türkiye Sanayici ve İş İnsanları Derneği'nin (TÜSİAD) gençlerin meslek seçimi ve kariyer süreçlerine katkıda bulunmak amacıyla 2014 yılında başlattığı "TÜSİAD Ne Okusam? Ne Olsam?" projesinin yeni teması "Dijital Dönüşüm ve Sanayi 4.0" olarak belirlendi.

Farklı sektörlerden profesyonellerin, kariyer hikâyelerini kısa videolar ile izleyicilere aktaracağı "Ne Okusam? Ne olsam?" projesinin bu yılki odak noktası "Djital Dönüşüm ve Sanayi 4.0" olarak belirlendi. Projede farklı meslekler ve iş alanları, üçer dakikalık kısa videolar yoluyla izleyicilere aktarılıyor. Projeyle gençlerin meslek seçimi ve kariyer süreçlerine katkıda bulunulması amaçlanıyor.

İlki 2014 yılında düzenlenen proje, TÜSİAD ve Turkish Women's International Network'ün (TurkishWIN) proje tasarımı ve kürasyonunda, dijital işte kızkardeşlik platformu Binyaprak'ın prodüksiyonu ve GelecekDahaNet, Kadın Girişimcileri Derneği(KAGİDER) ve Binyaprak'ın yaygınlaştırma paydaşlığında yapılıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.