Salı 07.08.2018
Son Güncelleme: Salı 07.08.2018

Avrupa’ya AVM’de fark attık

Cushman & Wakefield, her yıl yayımladığı ve Avrupa ülkelerindeki AVM pazarını mercek altına aldığı Avrupa Alışveriş Merkezleri Geliştirme Raporu'nun 2018 ilk yarıyıl sonuçlarını açıkladı. Rapora göre, 2017 yılının ikinci yarısında, Avrupa'da toplam alışveriş merkezi alanı miktarı 2.4 milyon metrekare artmış durumda. 2016 yılına göre yüzde 23 daha düşük olan 2017'deki toplam artışın 3.8 milyon metrekare olarak hesaplandığı Avrupa AVM pazarının lider ismi Türkiye. 2017'nin ikinci yarısında eklenen metrekare büyüklüğüyle liderliğini sürdüren Türkiye, toplam AVM alanını 500 bin metrekare artırdı. Türkiye'yi Polonya ve Fransa'nın takip ettiği rapora göre, 2018'de Avrupa'da 3.8 milyon metrekare daha AVM alanının teslim edilmesi planlanıyor. Alışveriş merkezi arzı, 1.1 milyon metrekarelik yeni alanla önemli ölçüde artarak, 2017'de geliştirme açısından Türkiye'yi en aktif ülke haline getirdi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.