Pazartesi 20.08.2018
Son Güncelleme: Pazartesi 20.08.2018

Segment % 20 daralırken satışlarını % 21 artırdı

Tasarımın yanı sıra teknolojik donanımlarıyla da yenilenen Skoda Fabia, ekimde Türkiye’de satışa sunulacak

Satışa sunulduğu 1999'dan itibaren 4 milyondan fazla satan Skoda Fabia, kapsamlı bir yenilenme operasyonu geçirdi. Tasarımın yanı sıra teknolojik donanımlarıyla da yenilenen Fabia, ekimde Türkiye'de satışa sunulacak. Yüce Auto Skoda Genel Müdürü Zafer Başar, Fabia'nın 19 yıllık süreçte Skoda markasının vazgeçilmez modellerinden biri haline geldiğini söyledi. Fabia'nın Türkiye'de Skoda markasının büyümesine önemli katkısı olduğunu anlatan Başar, "Fabia, 2018'in ilk 7 ayında bin 687 adet satış ile toplam satışımızın yüzde 12'sini oluşturarak önemli bir pay elde etti. Rekabetin yoğun olduğu B-Hatchback segmentinde 3.1'lik pazar payıyla, en çok satışı gerçekleştirilen 10 model arasında yer aldı. Yüzde 20 daralan B-Hatchback segmentinde satışlarını yüzde 21 artıran Fabia, satışlarını en çok artıran model olarak öne çıktı" dedi. Yeni Fabia, 1.0 MPI benzinli (75 bg) ve 1.0 TSI dizel (95 bg-110 bg) olmak üzere iki motor seçeneğiyle satışa sunulacak. Başlangıç versiyonundaki 1.0 MPI motor, 100 km'de 4.8 lt yakıt tüketiyor. Toplam Fabia satışlarının yüzde 90'ını oluşturacak olan 1.0 TSI 110 bg gücündeki motor ise performansıyla öne çıkıyor. Fabia HB 1.0 TSI (110 bg) DSG 100 km'de ortalama 4.6 lt yakıt tüketiyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.