Çarşamba 12.09.2018
Son Güncelleme: Çarşamba 12.09.2018

Kuveyt Türk 15 ton altını ekonomiye kazandırdı

KUVEYT Türk olarak 1989 yılından bugüne atıl fonların ülkeye kazandırılması için önemli çalışmalar yaptıklarını belirten Kuveyt Türk Genel Müdürü Ufuk Uyan, özellikle yastık altındaki altının ekonomiye kazandırılması tarafında bugüne kadar birçok yeniliğe imza attıklarını söyledi.
% 45'İ YASTIKALTI
Banka olarak, yastık altı altınların ekonomiye kazandırılmasına öncülük ettiklerini ifade eden Uyan, "Altın bankacılığında en geniş ürün yelpazesine sahip katılım bankasıyız. Kuveyt Türk olarak bu yıl içerisinde gerçekleştirdiğimiz bir araştırmada, altın biriktirenlerin yüzde 45'inin altınlarını yastık altında sakladıklarını tespit ettik. Altın bankacılığında bilinirliği ve finansal okuryazarlığı artırmak üzere gerçekleştirdiğimiz son projemiz Altın Araç oldu. Aracımız şu anda Türkiye turuna devam ediyor ve vatandaşların altın bankacılığı hakkında merak ettiği tüm sorulara cevap veriyor" dedi. Kuveyt Türk olarak bu yılın başından bu yana yaklaşık 1.8 ton ziynet altını ülke ekonomisine kazandırdıklarının altını çizen Uyan, "2011 yılında başlattığımız Altın Günleri uygulamasıyla bugüne kadar ekonomiye kazandırdığımız altın miktarı ise 15 tonu buluyor. 2018 yılının ikinci çeyreği itibarıyla altın bankacılığında, katılım bankaları arasında yüzde 57'lik payla ilk sırada, tüm bankalar arasında ise yüzde 11.6'lık payla üçüncü sırada yer alıyoruz" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.