Pazar 07.10.2018
Son Güncelleme: Pazar 07.10.2018

TÜRSAB’dan Anadolu’ya büyükelçi çıkarması

Turizmi çeşitlendirerek kişi başı turizm gelirini de artırmayı hedefleyen Türkiye Seyahat Acenteleri Birliği (TÜRSAB), büyükelçilere yönelik gezi programı başlattı. Programın ilk etabını Gaziantep-Urfa turuyla başlatan Birlik, Çin, Hindistan, Makedonya, Bosna Hersek ve Ukrayna büyükelçileri ile eşlerini ağırladı. Büyükelçileri ülkelerinin misyonerleri olarak tanımlayan TÜRSAB Başkanı Firuz Bağlıkaya, programla büyükelçilere tüm Türkiye'yi gezdirmeyi hedeflediklerini söyledi.
Doğu ve Güneydoğu Anadolu Bölgelerine ağırlık vermek istediklerini dile getiren Bağlıkaya, "Bölgeyi tanımıyorlar ve akıllarında yanlış bir imaj var. Şimdi geldiler, gördüler ve her yerdeki kalabalığa, yaşayan halka şahit oldular. Buna şaşırdılar. Onların kafasındaki imaj, 'burada kimse sokağa çıkmıyor, herkes evinde oturuyor' şeklindeydi. Ukrayna büyükelçimiz 9 aylık çocuğuyla geldi, bebek arabasıyla sokaklarda dolaştı ve ne kadar güvenli olduğunu gördü. Bu mesajı ülkesine de iletecektir" dedi.
HEDEF BOLLYWOOD'U TÜRKİYE'YE GETİRMEK
Türkiye'nin 2019 yılı için hedef pazar haline getirdiği Hindistan'ın Büyükelçisi Şanjay Bhattacharyya, Hindistan film sektörü Bollywood'un her yıl düzenlediği ödül töreninin 2019'da Türkiye'de düzenlenmesi için çalıştıklarını söyledi. Çin Büyükelçisi Yu Hongyang ise, Güneydoğu'ya ilk kez geldiğini belirterek, "Çin'den gelen turist sayısı katlanarak artacak" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.