Cumartesi 27.10.2018
Son Güncelleme: Cumartesi 27.10.2018

İstanbul Yeni Havalimanı'na rezervasyonlar uçtu

Yeni havalimanı açılmadan talep yağmaya başladı. Rezervasyonlar toplamda 21 bini aştı ve doluluk oranları da % 75’i buldu

İstanbul Yeni Havalimanı'na uçuş için Türkiye'nin her yerinden talep yağıyor. Türk Hava Yolları (THY) Genel Müdürü Bilal Ekşi, "Ankara, Antalya, İzmir, Ercan ve Bakü'ye promosyon fiyatları ile yapılan toplam rezervasyon sayısı 21 bini aştı. Büyük projeyi denemeye büyük talep var" dedi.
DOLULUK YÜZDE 75'İ AŞTI
Yapılacak tarifeli seferlere ait rezervasyonlarla ilgili twitter üzerinden bilgi veren Ekşi, 1-7 Kasım'da Antalya ve İzmir seferlerinde dolulukların yüzde 75'i aştığını kaydetti. Öte yandan, İstanbul Yeni Havalimanı'na İstanbul'dan ulaşımı sağlayacak otobüslerin fiyatları da belli oldu. 18 hat üzerinden 150 otobüsle yapılacak olan taşımacılığı Otobüs A.Ş. sağlayacak. Günde 75 bin yolcu taşıması beklenen otobüs hatlarından uzaklığına göre 12 ile 30 TL arasında ücret alınacak. Hatlarda 6 yaşına kadar olan çocuklardan ücret alınmayacak. Ayrıca, ilk iki ay boyunca otobüsler yüzde 50 indirimli hizmet verecek.

Ulaşım güzergâhlarında en çok aracın konulacağı yer 50 kilometrelik Yenikapı- Sirkeci hattı. 11 dakikada bir seferlerin düzenleneceği hatta 23 araç hizmet verecek. Havalimanına özel araçları ile giden yolcular iki ay süreyle otoparktan ücretsiz faydalanacak.
Havalimanına önümüzdeki yıllarda raylı sistem ile de ulaşmak mümkün olacak. Şişli, Kağıthane, Eyüp, Arnavutköy, Başakşehir ile Küçükçekmece ilçelerinden geçecek metro hattının proje bedeli ise toplam 4 milyar 845 milyon TL olarak belirlendi.
DİJİTAL ALTYAPI TURKCELL HUAWEİ İMZASIYLA...
Turkcell ve Huawei, İstanbul Yeni Havalimanı'nın dijital altyapısı için güçlerini birleştirdi. Mobil ve sabit şebekelerin havalimanı binalarında hayata geçirilmesi sayesinde yolcular, 4.5G hızında iletişim hizmeti alacak. Dijital şebekede, Huawei'nin LampSite Sharing çözümü kullanıldı. Turkcell Genel Müdür Yardımcısı Gediz Sezgin, "Havalimanı, İstanbul'un ve Turkcell'in imajını yansıtması açısından çok önemli. Ulaştığımız yüksek teknolojiyi tüm misafirlere hissettirme amacıyla yola çıktık" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.