Pazar 28.10.2018
Son Güncelleme: Pazar 28.10.2018

2 milyon Avrupalı Türk kampanyaya koştu

SABAH Gazetesi'nin inşaat sektörünün devlerini Avrupalı Türkler'le bir araya getirdiği etkinliğin ikinci durağı Köln oldu. Başta İstanbul olmak üzere Antalya, İzmir, Denizli, Kayseri ve Konya'da bulunan 100'ü aşkın konut projesi Berlin'den sonra Köln'de görücüye çıktı.
BERLIN CIROSU KATLANACAK
Organizasyona Köln'e yakın olan Frankfurt, Düsseldorf, Dortmund, Aachen, Essen gibi şehirlerin yanı sıra Hollanda'nın Amsterdam ve Rotterdam kentlerinde yaşayan Türkler de katılım gösterdi. Kuzey Ren-Vestfalya bölgesinde yaşayan 2 milyon Avrupalı Türk'ü hedef alan Köln buluşmasında markalı konut firmaları, 200 milyon liralık satış yapmayı hedefliyor. İnşaat firmaları Berlin'de iki günde 80 milyon liralık konut satışı yapmıştı. İnşaat firmaları "Türkiye İçin Kazanç Vakti" adıyla indirim kampanyası başlatmıştı. Çevre ve Şehircilik Bakanlığı desteğiyle Emlak Konut GYO, KONUTDER, GYODER ve İNDER tarafından başlatılan kampanyayla, konut kredisi vade oranı yüzde 0.98'e, peşinat tutarı yüzde 10'a düşürülüyor. Yüzde 10 da indirim imkânı sağlanıyor. Kampanya kapsamında banka kredisi olmadan düşük faizle hazırlanan indirim planı yatırımcıları cezbediyor.
KAMPANYA 31 EKIM'DE BITECEK
'Türkiye İçin Kazanç Vakti' kampanyası 31 Ekim'de son bulacak. Herhangi bir süre uzatılması yapılmazsa; konutta ve işyerinde yüzde 18'den 8'e indirilen KDV ile iki taraf için yüzde 4'ten 3'e çekilen harç indirimi de 31 Ekim'de bitecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.