Pazartesi 29.10.2018
Son Güncelleme: Pazar 28.10.2018

İGDAŞ’tan vatandaş odaklı dijital hizmet

Tüm hizmetlerini dijital ortama taşıyan İGDAŞ, vatandaşların sorunlarına en kısa sürede yanıt veriyor. Şirketin amacı ise vatandaş odaklı hizmetlerini artırmak

İstanbul Büyükşehir Belediyesi iştiraki İGDAŞ, kamu hizmetlerinde bürokrasinin azaltılmasına yönelik Cumhurbaşkanlığı genelgesinin uygulanmasına, dijitale taşıdığı hizmetleri sayesinde önceden hazırlanarak 2023 hedeflerine bir adım daha yaklaştı. İstanbullular bu sayede tüm İGDAŞ hizmetlerine çağrı merkezi, e-devlet platformundaki yeri ve online işlem merkeziyle en az bürokrasiyle ulaşabiliyor. Öte yandan İGDAŞ'ın 'Şubemize kadar zahmet etmeyin' kampanyası da İstanbulluların telefon ya da internet kullanarak şubelere gelmeden alabileceği hizmetleri hatırlatıyor. 153 Çağrı Merkezi, e-devlet platformunda sunduğu hizmetleri ve Online İşlem Merkezi (OİM) İGDAŞ'ın İstanbullulara, haftanın 7 günü, günün 24 saati tüm hizmetlerini en az bürokrasiyle sunmasına imkân sağlıyor.
YÜZDE 96 MEMNUNİYET
İGDAŞ, yeni başlattığı 'Şubemize kadar zahmet etmeyin' kampanyasıyla İstanbulluların telefon ya da internet kullanarak şubelere gelmeden alabileceği hizmetleri hatırlatıyor. Kampanya, Cumhurbaşkanlığı genelgesinde vurgulanan; sorun çözen, çözüm üreten, sonuç ve vatandaş odaklı devlet anlayışına uygun olarak sunulan İGDAŞ hizmetleri hakkında bilgi veriyor. Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sistemi'nin öncelikli hedefleri arasında gösterilen bu anlayış, İGDAŞ kültürel kimliğinin de temelini oluşturuyor. Araştırmalara göre İGDAŞ'ın müşteri memnuniyet oranı yüzde 96'lara ulaşıyor.
E-DEVLET'TEN ULAŞILIYOR
İstanbul Büyükşehir Belediyesi iştiraki İGDAŞ, hayata geçirdiği yeni teknolojiler ve uygulamalar ile hizmet kalitesini artırmaya devam ediyor. İGDAŞ Çağrı Merkezi 153, günde ortalama 3 bin 517 çağrıya cevap veriyor ve gelen şikâyetleri ortalama 14 saatte çözüme kavuşturarak sonuç bilgisini de paylaşıyor. Ağustos ayında yenilenen ara yüzüyle OİM (www.oim.igdas.com.tr), tüm İGDAŞ hizmetlerine dijital platformlardan ulaşım imkânı tanıyor. Kullanıcı dostu özelliği ile daha da geliştirilen OİM ile bağlantı ve kullanım sözleşmesi, fesih işlemleri, fesih sonrası iade bilgilerini takibe kadar geniş bir yelpazede birçok İGDAŞ hizmeti, İstanbulluların parmaklarının ucunda. İstanbullular, İGDAŞ'ın en sık ihtiyaç duyulan birçok hizmetine ayrıca e-devlet kapısından hızlıca ulaşabiliyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.