Kendimize büyük hedefler koyduk
MARKA ALGISINDA DÖNÜŞÜM
Yaptıkları kampanyalarla yüksek kaliteli ürünleri ulaşılabilir fiyata sunduklarını, bunun yanında yüzde 40 indirime ek yüzde 10 indirim ile enflasyonla mücadeleye de destek verdiklerini dile getiren Suerdem, "Yurtdışındaki marka algımıza yönelik de bir dönüşüm planlıyoruz. Bugüne dek markalarımızı hep "Made in Turkey" olarak tanıttık. Artık bunu, "Brand of Turkey", yani "Türkiye'nin Markası" olarak değiştireceğiz. Çünkü biz Türk halkının modasını üretiyoruz" ifadelerini kullandı.
2023'TE YURTDIŞINA 100 MAĞAZA
Kiğılı CEO'su Hilal Suerdem, 2023'te, Türkiye Cumhuriyeti'nin 100'üncü yılını, 100 yurtdışı mağazasıyla karşılamayı planladıklarını belirterek, "Büyümeye devam edeceğiz" mesajını verdi.
EN SON HABERLER
- 1 THY'nin 2033 yılı hedefi açıklandı
- 2 Karayolları 100. Yıl Kütüphanesi açıldı
- 3 Gıda işletmelerine 227 milyon lira üzerinde ceza
- 4 Bakan Yumaklı'dan üreticileri ilgilendiren yeni açıklama! İlave destekler verilecek
- 5 Uluslararası yatırım pozisyonu verileri yayımlandı
- 6 SON DAKİKA: Program çalışıyor! Bakan Şimşek madde madde açıkladı: Türkiye'ye fon akışı hızlanıyor
- 7 Yurt dışı ÜFE sonuçları açıklandı
- 8 EMEKLİ PROMOSYON SON DAKİKA: 11 bankadan güncel rakamlar! İşte en yüksek promosyon veren bankalar…
- 9 Borsa haftaya rekorla başladı
- 10 Memur olmak isteyenler dikkat! Kamuya 57 bin 73 personel alımı yapılacak! 17 kurum ilanlarını yayımladı