Giriş Tarihi: 29.10.2018

Kendimize büyük hedefler koyduk

KIĞILI CEO'su Hilal Suerdem, ekonominin dengelenmesinin sektör adına büyük önem taşıdığını dile getirdi. Suerdem, "Büyümeye devam etmek için kâr marjlarımızdan fedakârlık etmeyi sürdüreceğiz" dedi. Yurtiçinde 225 mağaza, yurtdışında ise 15 ülkede 26 satış noktasında faaliyet gösterdiklerini dile getiren Suerdem, "Önümüzdeki süreçte büyük hedefler koyduk. Yeni yatırımlar, kârlılık ve istihdam anlamında adımlar atıyoruz. Hem yeni pazarlarda hem de yeni satış noktalarında olacağız" diye konuştu. 2018 sonuna kadar İzmir ve Balıkesir'de 2 yeni mağaza açmayı planladıklarını ifade eden Suerdem, "2023'te, Türkiye Cumhuriyeti'nin 100'üncü yılını, 100 yurtdışı mağazasıyla karşılamayı planlıyoruz" dedi. Önümüzdeki 10 yılın Türk hazır giyiminin yükseleceği yıllar olacağının altını çizen Suerdem, şöyle devam etti: "Türkiye, pek çok markasıyla Avrupa pazarlarında olacak. Çok hızlı karar veriyor, modayı çok hızlı takip ediyor, mağazacılığı çok iyi biliyoruz. Her marka ciddi anlamda büyüyor ve Avrupa'dan hiçbir eksiğimiz yok. Geleceğe büyük ümitle bakıyoruz."
MARKA ALGISINDA DÖNÜŞÜM
Yaptıkları kampanyalarla yüksek kaliteli ürünleri ulaşılabilir fiyata sunduklarını, bunun yanında yüzde 40 indirime ek yüzde 10 indirim ile enflasyonla mücadeleye de destek verdiklerini dile getiren Suerdem, "Yurtdışındaki marka algımıza yönelik de bir dönüşüm planlıyoruz. Bugüne dek markalarımızı hep "Made in Turkey" olarak tanıttık. Artık bunu, "Brand of Turkey", yani "Türkiye'nin Markası" olarak değiştireceğiz. Çünkü biz Türk halkının modasını üretiyoruz" ifadelerini kullandı.
2023'TE YURTDIŞINA 100 MAĞAZA
Kiğılı CEO'su Hilal Suerdem, 2023'te, Türkiye Cumhuriyeti'nin 100'üncü yılını, 100 yurtdışı mağazasıyla karşılamayı planladıklarını belirterek, "Büyümeye devam edeceğiz" mesajını verdi.