Son Güncelleme: Çarşamba 05.12.2018
Dünya havalımanlarında Türk markaları olmalı
MARKA ELÇISI OLALIM
"İstanbul'dan yeni dünya markalarının çıkmasında pazarlamanın önemi" konulu panelde konuşan Sabah Gazetesi Ekonomi Müdürü Dr. Şeref Oğuz, herkesin İstanbul'un tanıtımı için özel gayret göstermesi gerektiğini söyledi. Dr. Şeref Oğuz' şöyle devam etti: "İstanbul çok özel bir yer. Tarihe baktığımızda büyük ulusların tarih sahnesinde kalmasının üç önemli nedeni var. Birincisi tarihi-kültürel miras, ikincisi doğal kaynaklar ve üçüncüsü yerel kabiliyetler. Yeterince akıllı ve donanımlı olduğu zaman o kent gelişiyor. 32 milyar dolara Nevada Çölü'nde bir Las Vegas kurabilirsiniz ama bir Urfa kurmak için binlerce peygambere, 14 bin yıla ve akla ihtiyacınız var. Google'da New York'u aratıyorum, 19 milyar fotoğraf sonucu çıkıyor. İstanbul'u aratıyorum 19 milyon fotoğraf var. Bunun yüzde 90'ını ise yabancılar çekmiş. Kendinizi çektiğiniz gibi kentinizin de resmini çekin. Kentimizin malzemesi iyi olmasına rağmen, marka olmasına erişmesi için daha alınacak çok yol var. İçinde yaşadığımız kentin küredeki önemini hamasete kaçmadan anlamak, anlatmak lazım. İstanbul'un donanımı tam, potansiyeli yüksek. Ancak eteğindeki taşları daha dökememiş duruyor.
EN SON HABERLER
- 1 Hatay'da 140 bin hak sahibi evlerine kavuşacak
- 2 11. Dönem Türkiye-Azerbaycan KEK Protokolü imzalandı
- 3 Bakan Bolat 'Son 12 ayın en yükseği' diyerek açıkladı
- 4 Balıkesir’in ihracatı 2,5 milyar dolara koşuyor
- 5 SON DAKİKA: Bakan Şimşek: Vergide adaleti güçlendirmek için düzenlemeler yaptık
- 6 TCMB'nin TL depo alım ihalesine 102 milyar TL'lik teklif geldi
- 7 Rekabet Kurulu bazı devralma işlemlerini onayladı
- 8 Rekabet Kurulu'ndan META'ya 898 Milyon TL ceza
- 9 EMEKLİYE ZAM 2024 SON DAKİKA: SSK, Bağ-Kur kök maaş hesabı değişti! En düşük emekli maaşı için en güçlü formül
- 10 Türkiye uluslararası yatırımcının odağında