Pazartesi 17.12.2018
Son Güncelleme: Pazartesi 17.12.2018

Asistans, Sigorta’nın ‘Sos’u

AssistLine Yönetim Kurulu Başkanı Metin Öztürk, sigorta şirketlerinin hizmet süreçlerinde, asistans hizmetlerinin sigortalı ile en önemli temas kanallarından biri haline geldiğini ifade ederek, “Nasıl yemeğin lezzeti sos ile tamamlanırsa, artık asistans hizmeti olmayan bir sigorta poliçesi eksik demektir. S.O.S. hizmeti olarak başladık, şimdi lezzet katan sos olduk” dedi

Şirketleri Derneği Yönetim Kurulu Üyesi ve AssistLine Yönetim Kurulu Başkanı Metin Öztürk, sigorta şirketlerinin hizmet süreçlerinde, asistans hizmetlerinin sigortalı ile etkin temas kanallarından biri haline geldiğini ifade ederek, "Asistans hizmetleri sigorta hizmetlerini tamamlayan en önemli unsur haline gelmiştir. Nasıl yemeğin lezzeti sos ile tamamlanırsa, artık asistans hizmeti olmayan bir sigorta poliçesi eksik demektir" dedi. Asistans hizmetleri başlangıçta daha çok acil ihtiyaçlar için kullanılırken, bugün yeni ihtiyaçlar ve sigorta sektörünün yoğun rekabet ortamında ürünlerinde fark yaratma yarışı içinde bambaşka bir hal aldı. Artık, sadece yolda kalan aracın kaza veya arızası halinde değil, araç tamirde iken sigortalıya geçici araç verilmesi de hizmete dahil edildi. Hatta hizmet o kadar ileri götürüldü ki A segment aracı olan sigortalı aracı tamirde iken, konforundan feragat etmek istemiyor, kullandığı ile aynı klasmanda bir araç talep ediyor. Gene konut asistansında kapıda kalana çilingir, su tesisatı arıza yapana tesisatçı gibi hizmetlerin yanına kombi bakım gibi yenileri eklendi.
Yer bulunamayan restaurant'a rezervasyondan, çiçek siparişine, hobi kulüplerine, otel, restaurant, rent a car, sağlık kuruluşlarındaki indirimlere kadar akla gelen gelmeyen her şey artık asistans şirketlerinin hizmet alanı içinde. Dünyada olduğu gibi Türkiye'de de asistans şirketlerinin öncelikli müşterileri sigorta şirketleri. Asistans şirketleri sigortacılar dışında, otomotiv, telekomünikasyon gibi pek çok sektöre de hizmet üretiyor, ürünlerine fark katıyor.
ASSISTLINE 20 YAŞINDA
AssistLine Yönetim Kurulu Başkanı Metin Öztürk, bu kadar geniş kapsamlı bir hizmeti yönetmenin kolay olmadığını, ama Türk insanının DNA'sına işlemiş pratiklikle tüm zorluklara bir çözüm bularak farkındalık yarattıklarını söyledi. AssistLine'ın uluslararası şirketlerin yoğunlukta olduğu pazarda 20. yılını kutladığını belirten Metin Öztürk, Türkiye'de hizmet veren tek milli asistans şirketi olmanın gururunu yaşadıklarını ifade etti. 25. yılın hedefini, "yakın coğrafyada en az 5 ülkede daha olmak" olarak belirleyen Öztürk, "Bugüne kadar Türk ekonomisi sermaye üretememiş, cılız kalmış, yabancı sermaye gelip yılların emeği ile kurulmuş şirketlerimizi satın almış. Bugün durum değişti. Türk ekonomisi son 15-16 yılda büyüdü, gelişti. Amacımız, önümüzdeki 5 yılda, gerek yapacağımız satın almalarla, gerekse yeni yatırımlarla bir Türk asistans şirketini uluslararası arenaya taşımak ve yakın coğrafyadaki 5-6 ülkeye burada yakaladığımız başarı ve hizmet kalitesini götürmektir" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.