Son Güncelleme: Çarşamba 16.01.2019
Türkiye Asya’ya açılan kapımız
Ürünleri su ile deneyimleten Water Studio’yu Londra’dan sonra İstanbul’a açan Hansgrohe’nin CEO’su Kalmbach, “Türkiye Asya’ya açılan kapımız, burada kalıcıyız” dedi
RAKAMLARDAN MEMNUNUZ
Türkiye'yi Asya'ya açılan kapı olarak gördüklerini ifade eden Kalmbach, "20 yıldan uzun zamandır Türkiye'de iş yapıyoruz. 5 yıl önce de Hansgrohe yatırımı yaptık. Ve bugüne kadar da elde ettiğimiz rakamlardan oldukça memnun kaldık. Pazar hızlı büyüyor ve özellikle premium segmentte pazarın en büyük oyuncularından biriyiz. Daha da büyüyeceğiz. Burada kalıcıyız. İstanbul ise özellikle Ortadoğu ve Doğu Avrupa'ya ulaşmak için önemli bir konumda" ifadelerini kullandı. Dünyada değeri gün geçtikçe artan su kaynaklarının fakirleşmesinin önüne geçmek için tasarruflu ürün üretimine önem verdiklerinin altını çizen Kalmbach, suda yüzde 65'e varan tasarruf sağlayan ürünleri pazara soktuklarını kaydetti.
POTANSİYELİ YÜKSEK
ENFLASYON, parite gibi sorunlarla pek çok ülkede karşılaştıklarını dile getiren Kalmbach, "Önemli olan sürdürülebilirlik. En ufak bir sıkıntıda pazardan çıkacak bir firma hiçbir zaman olmadık. Hele ki bu Türkiye gibi potansiyeli yüksek bir ülkeyse" diye konuştu.
EN SON HABERLER
- 1 Ankara'da işletmelere yönelik vergi denetimi yapıldı
- 2 Uzmanlar kredi notu artışını değerlendirdi
- 3 Bakan Kacır: Askeri insansız hava aracı üretiminde dünya lideriyiz
- 4 Bakan Uraloğlu rakamlarla açıkladı! Avrasya Tüneli'nden rekor geçiş: Günlük...
- 5 SON DAKİKA: Bakan Mehmet Şimşek: Ekonomiye güveni en üst seviyeye taşıyacağız! Not artışları devam edecek...
- 6 EMEKLİ PROMOSYON SON DAKİKA: Mayıs ayarı! Banka promosyonu 20.000 TL'ye dayandı
- 7 İşte Türk balıkçılarının 12 yeni hedef ülkesi!
- 8 "Orman Benim" kampanyasında 313 ton atık toplandı
- 9 Çiftçilik yapan vatandaş şok yaşadı! 40 yıl sonra tarlasından hazine çıktı: Yüzbinlerce yıllık...
- 10 Altın gram fiyatı düşüş trendinde! Çeyrek, 22 ayar bilezik ve Cumhuriyet altını 3 Mayıs 2024 kaç TL?