İŞKUR tam 41 bin personel alımı yapacak! İŞKUR personel alımı başvuru şartları neler?
İŞKUR (Türkiye İş Kurumu) yayınladığı iş ilanlarından gelen talepler doğrultusunda 41 bin personel alımı yapacağını duyurdu. Bu başvurular ise gerek internetten gerekse İŞKUR şubelerinden yapılabilecek. İŞKUR’un resmi sayfasında yayınlanan ilanlarda da ise birçok kişiye iş imkânı tanınıyor. Peki, İŞKUR personel alımı başvurusu nasıl yapılır? Başvuru şartları nelerdir? İşte yanıtı…
İŞKUR yayınlandığı iş ilanlarında 41 bin personel alımı yapacağını açıkladı. Kamuda veya özel sektörde çalışmak isteyen bireyler yayınlanacak olan ilanlara göre başvurularını gerçekleştirebilirler. Bu başvurular ise gerek internet şubesinden gerek İŞKUR il şube müdürlüğünden yapabilirler. Bu konunun açıklanmasının üzerine ise konuyla ilgili bilgi almak isteyen bireyler arama motoru üzerinden İŞKUR personel alımı başvuru şartları nelerdir? sorusuna yanıt aramaya başladılar.
İŞKUR PERSONEL ALIMI BAŞVURUSU NASIL YAPILIR?
EN SON HABERLER
- 1 Dev kruvaziyer Bodrum’a 283 yolcuyla geldi
- 2 Rekabet Kurulu'ndan META'ya ceza! 300 milyon TL'yi aşkın...
- 3 Hazine ve Maliye Bakanlığı'ndan altın ithalatı açıklaması
- 4 Dev projeye Türk imzası! Dünyada bir ilk
- 5 Yeni teşvik programı geliyor! Bakan Kacır açıkladı: Türkiye yatırım merkezi olacak
- 6 Bakan Bayraktar Cezayirli mevkidaşı Arkab ile telefonda görüştü
- 7 SON DAKİKA: Erken davran ikramiye ödemesini kaçırma: O tarihe ve saate dikkat! Kimler alabiliyor?
- 8 Merkez Bankası Nisan Ayı Fiyat Gelişmeleri Raporu yayınlandı
- 9 İnşaat malzemesi sanayi üretimi arttı
- 10 Otomotiv ihracatı Nisan ayında yüzde 2 arttı