Cuma 01.02.2019 10:44

İŞKUR tam 41 bin personel alımı yapacak! İŞKUR personel alımı başvuru şartları neler?

İŞKUR (Türkiye İş Kurumu) yayınladığı iş ilanlarından gelen talepler doğrultusunda 41 bin personel alımı yapacağını duyurdu. Bu başvurular ise gerek internetten gerekse İŞKUR şubelerinden yapılabilecek. İŞKUR’un resmi sayfasında yayınlanan ilanlarda da ise birçok kişiye iş imkânı tanınıyor. Peki, İŞKUR personel alımı başvurusu nasıl yapılır? Başvuru şartları nelerdir? İşte yanıtı…

İŞKUR yayınlandığı iş ilanlarında 41 bin personel alımı yapacağını açıkladı. Kamuda veya özel sektörde çalışmak isteyen bireyler yayınlanacak olan ilanlara göre başvurularını gerçekleştirebilirler. Bu başvurular ise gerek internet şubesinden gerek İŞKUR il şube müdürlüğünden yapabilirler. Bu konunun açıklanmasının üzerine ise konuyla ilgili bilgi almak isteyen bireyler arama motoru üzerinden İŞKUR personel alımı başvuru şartları nelerdir? sorusuna yanıt aramaya başladılar.

İŞKUR PERSONEL ALIMI BAŞVURUSU NASIL YAPILIR?

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.