Çarşamba 13.03.2019

GSM şirketinden dijital operatöre çeyrek asır

1994'TE GSM operatörü olarak hizmete başlayan Turkcell, Dijital Operatör'e dönüşümünün 25 yıllık hikâyesini tüm yöneticileri bir araya getirerek anlattı. Toplantının ev sahipliğini Turkcell Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Akça ve Turkcell Genel Müdürü Kaan Terzioğlu yaptı. Toplantıya, şirketin kurucularından Murat Vargı'nın yanı sıra Osman Berkmen ile eski genel müdürler Cüneyt Türktan, Muzaffer Akpınar ve Süreyya Ciliv katıldı. Mevcut ve eski yöneticiler, Turkcell'in bugünlere gelmesindeki başarı öykülerini katılımcılarla paylaştı. Toplantıda konuşan Ahmet Akça, "Aramızda GSM fikrini Türkiye'ye getiren, bu fikri değerli bulup geliştiren çok değerli dostlarımız var. Dört genel müdürümüze, mesai arkadaşlarımıza çok teşekkür ediyorum. Son 5 yılda 26 milyar yatırım yaptık, Hazine'ye sağladığımız kaynak 35 milyar TL'ye ulaştı" dedi. Turkcell'in 25 yılda klasik bir telekom operatöründen dijital operatöre dönüştüğünü vurgulayan Kaan Terzioğlu ise şunları söyledi: "Turkcell bugünlere kolay gelmedi. Başta sadece ses hizmeti sunan geleneksel bir operatörden, 1440 stratejimiz kapsamında dünya çapında kullanılan yerli uygulamalarıyla dev bir şirkete dönüşmüş durumdayız."
MURAT Vargı, şirketin ortaklar arasındaki anlaşmazlıklardan güçlü çıkmasının önemine vurgu yaparak, çok özel yeteneklere sahip CEO'ların görev aldığını söyledi. Vargı, Turkcell'in Türk şirketi olarak kalmasında Başkan Erdoğan'ın önemli katkısının olduğunun da altını çizdi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.