Dijital müşterinin halinden robotlar anlar
YÜZDE 100 YERLİ
Türk Telekom, yüzde yüz yerli yeni nesil dijital müşteri iletişim platformu JetFix'i kurumların kullanımına sundu. JetFix, kurumlara sunduğu Livechat, Chatbot ve Omnichannel ürünleri ile müşteri ilişkileri yönetimlerini daha hızlı ve verimli yapmalarına imkân sağlıyor.
SANAL ASİSTAN
Kurumların müşterileri ile gerçekleştirdikleri iletişim süreçlerini iyileştirmeyi, zaman, maliyet ve yönetim gibi alanlarda firmalara destek olmayı hedefleyen Türk Telekom, JetFix'i 3 ana ürünle kurumlarla buluşturuyor.
JetFix'in Livechat ürünü ile kurumlara canlı mesajlaşma ve aynı anda çoklu müşteri görüşmesi imkânı sağlanırken, Chatbot ürünü ile sanal asistan üzerinden 7-24 mesajlaşma sunuluyor.
EN SON HABERLER
- 1 T.C. İSTANBUL ANADOLU 62. ASLİYE CEZA MAHKEMESİNDEN
- 2 T.C. ALANYA 1. (SULH HUKUK MAH.) SATIŞ MEMURLUĞU
- 3 Lila Kağıt ve Koton, Halka Arz Ediliyor
- 4 KOCAELİ 1. ASLİYE TİCARET MAHKEMESİNDEN
- 5 İSTANBUL 33. ASLİYE HUKUK MAHKEMESİNDEN
- 6 T.C. HAYRABOLU İCRA DAİRESİ
- 7 T.C. İSTANBUL 12. ASLİYE HUKUK MAHKEMESİNDEN / BAŞKANLIĞINDAN
- 8 KAT KARŞILIĞI İNŞAAT YAPTIRILACAKTIR
- 9 KASTAMONU ÇEVRE, ŞEHİRCİLİK VE İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ İL MÜDÜRLÜĞÜ MİLLİ EMLAK MÜDÜRLÜĞÜNDEN
- 10 T.C. CİHANBEYLİ ASLİYE HUKUK MAHKEMESİNDEN