Son Güncelleme: Cuma 26.04.2019 10:00
Sezon başladı tanıtım başlamadı!
Sabah Gazetesi yazarı Dilek Güngör, bugünkü yazısında ekonominin içinde bulunduğu durumdan çıkması için en önemli etkenlerden biri olan Turizm için neden hala bir tanıtım stratejisi belirlenemediğini irdeledi. Uluslararası bir tanıtım kampanyası için ince eleyip sık dokurken sezonun başladığını vurgulayan Güngör, yıl sonu turist hedefini hatırlatarak uyarıda bulundu.
İŞTE DİLEK GÜNGÖR'ÜN BUGÜNKÜ YAZISI!
Malum, ekonomide girdiğimiz türbülanstan bir an evvel çıkmak için herkes canhıraş çalışıyor. Belki bazısı daha çok istekli, belki bazısı daha az istekli… Ama eminim ki, herkesin tek derdi var: Dengelenme sürecinde uçağın pistten çıkmamasını sağlamak… Hatta ivedilikle yeniden 'take off' durumuna geçirmek…
Bunun için ne yapılması gerekiyor?
Tek bir saniyeyi dahi heba etmeden, çok çalışıp, projelere odaklanmak…
Biliyorum, "sadede gel, ağzındaki baklayı çıkar" diyorsunuz.
Bir süredir takip ettiğim bir konu var.
Takdir edersiniz ki, yaşadığımız türbülanstan çıkış sürecinde, Türk ekonomisine hem döviz girdisi hem de yarattığı istihdamla en büyük katkıyı sağlayacak sektörlerden birisi turizm…
EN SON HABERLER
- 1 BENZİN, MAZOT FİYATI SON DAKİKA: LPG'ye indirim geliyor! 1 Mayıs 2024 benzin fiyatı ve motorin fiyatları kaç TL?
- 2 Bakan Bayraktar 2028 yılı doğal gaz hedefini duyurdu
- 3 Cumhurbaşkanı Yardımcısı Yılmaz: Özbekistan’la ticaretimiz 3,1 milyar doları aşmıştır
- 4 Petrol için yeni gelişme! 2 yeni sondaj kulesi geliyor: Tarihi belli oldu
- 5 Türkiye'de kruvaziyer yolcu trafiği 61 bini aştı
- 6 Türkiye'de günlük 8 milyon ekmeğin israfı önlendi
- 7 Girişimcilere üst fon geliyor! Bakan Şimşek açıkladı: Stratejik sektörlere kaynak aktarılacak
- 8 Emekli promosyon kampanyalarına Mayıs ayarı! İşte en yüksek promosyon veren 11 banka
- 9 Bolu Dağı Tüneli uzatılıyor! Bakan Uraloğlu açıkladı: Çalışmalar 50 günde tamamlanacak
- 10 SON DAKİKA: Çiftçilere müjde! 300 bin TL yüzde 100 faiz indirimi...