Pazar 28.04.2019

TT: 50 bin kişiyi internet okuryazarı yaptı

Türk Telekom'un (TT) Habitat Derneği ve Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı (UNDP) işbirliği ile hayata geçirdiği "İnternetle Hayat Kolay" projesinin 5 yıllık ilk fazında, çoğu kadın olmak üzere 50 bin katılımcıya internet okuryazarlığı öğretildi. Proje ile ilgili düzenlenen etkinlikte konuşan Türk Telekom CEO'su Paul Doany, "Hayat Kolay projesini başarıyla tamamlamamızın ardından, yeni döneminde kadınların bilgi ve iletişim teknolojilerini kullanım kapasitelerini yeni projelerle geliştirip zenginleştireceğiz. Kadınların üretim ve istihdama katılımlarını artırmayı hedefliyoruz" dedi. İnternet kullanımı oranlarının artmasında ve farkındalık sağlanmasında İnternetle Hayat Kolay gibi çalışmaların büyük önem taşıdığını belirten Doany, Türkiye'nin doğusu ile batısı, kentsel bölgeleri ile kırsal bölgeleri arasındaki dijital uçurumun kadınların işgücüne katılım oranlarında da kendini gösterdiğine dikkat çekti. Türkiye İstatistik Kurumu'nun (TÜİK) verilerine göre, 2014'ten bu yana Türkiye'de internet kullanımının yüzde 48'den 72'ye yükseldiğini kaydeden Doany, kadınların internet kullanım oranlarının yüzde 38'den 65'e, bilgisayar kullanımı oranlarının ise yüzde 39'dan 50'ye çıktığını belirtti.
FARKINDALIK SAĞLADIK
DOANY, internet kullanımı oranlarının artmasında ve farkındalık sağlanmasında Türk Telekom'un kurumsal sosyal sorumluluk projesi olan İnternetle Hayat Kolay gibi çalışmaların büyük önem taşıdığını söyledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.