Cumartesi 04.05.2019

Yerli e-posta yolda

25'inci yılını kutlayan Turkcell, 2019'a hızlı başladı. Grup bazında 5.7 milyar TL ile tüm zamanların en yüksek birinci çeyrek gelirini elde eden şirket, ilk üç ayda 2.3 milyon TL FAVÖK'e ulaştı. Net kârı ise geçen yılın ilk çeyreğine göre 1.4 kat artarak 1.2 milyar TL oldu. Turkcell'in yıla güçlü bir başlangıç yaparak tüm zamanların en yüksek birinci çeyrek gelirine imza attığına dikkat çeken Genel Müdürü Murat Erkan, "Turkcell, 25 yılda geleneksel bir telekom operatöründen, dünyanın ilk dijital operatörü unvanına sahip dev bir şirkete dönüştü. Artık bayrağı daha yukarı taşımamız gerekiyor. Önümüzdeki dönemde Dijital İş Servisleri şirketimiz ile kurumların ihtiyaçlarını uçtan uca karşılayacağız. Finansal hizmetler tarafında Paycell, Financell ve Sigorta şirketlerimiz ile büyümeye devam edeceğiz. Tüm bunları yaparken müşterilerimiz ile daha yakın bir bağ kuracağız" dedi.
FİBER ABONE 1.4 MİLYON
İlk çeyrekte fiber abone sayısını 1.4 milyona çıkardıklarını anlatan Erkan, "Özellikle fiberle ulaşamadığımız lokasyonlarda, fibere yakın hızlar sunarak müşterilerimizin büyük beğenisini kazanan Superbox hizmetimiz 56 bin kullanıcıya ulaştı. Bu çeyrekte dijital uygulamalarımızın indirilme sayısı 178 milyona ulaşırken, kullanıcıların bu uygulamalarda geçirdikleri süreleri artıracak aksiyonlar da almaya devam ettik. 4.5G şebekesindeki müşterilerimizin aylık ortalama data tüketimi yıldan yıla yüzde 28 atarak 7.4GB olarak gerçekleşti" diye konuştu. Yerli ve milli dijital servislere bir yenisinin ekleneceği müjdesini veren Erkan, "Türk mühendislerin geliştirdiği yeni e-posta temmuzda kullanıcılara sunulacak. 3. çeyrekte yapay zekalı Yaani Sesli Asistan hizmete girecek" mesajı verdi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.