Son Güncelleme: Pazartesi 13.05.2019 12:12
THY 4 milyon bileti mobil uygulamadan sattı THY mobil uygulamaya yoğun ilgi
Türk Hava Yolları 2018 yılında 4 milyonu aşkın bileti mobil uygulama üzerinden müşterilerine sattı. Dünyanın 124 ülkesini kapsayan rakipsiz uçuş ağı ve sunduğu eşsiz seyahat deneyimi ile küresel havacılık pazarındaki payını her yıl artıran Türk Hava Yolları, yolcularının seyahatlerini kolaylıkla planlayabildiği mobil uygulaması aracılığıyla 2018 yılında 4.1 milyon adet biletleme işlemi gerçekleştirdi.
Geliştirmeler ve hizmete alınan yeni özelliklerin etkisiyle yolcular için güvenilir bir seyahat asistanına dönüşen mobil uygulama, 2018 yılında rekor sayıda toplam 75,2 milyon yolcu taşıyan bayrak taşıyıcının başarılı performansına önemli bir katkıda bulundu. Yenilikler büyük beğeni topladı, uygulamaya olan ilgi arttı.
Uygulamada gerçekleştirilen yenilikler yolcular tarafından büyük beğeni topladı. Geçtiğimiz yıl mobil uygulama marketlerinden 3 milyon kez indirilen uygulama 2017 yılına göre yüzde 20 daha fazla sayıda indirme rakamına ulaştı. Uygulamanın yeni ara yüzü ve sunulan hizmetler bu başarıya katkıda bulundu.
EN SON HABERLER
- 1 ASELFLIR-500 ile nokta atışı! Bayraktar TB2'den işaretledi MAM-L, KMC, CİRİT vurdu
- 2 Tarımsal atıklar katma değerli ürünlere dönüşüyor
- 3 Çoban bulunamıyor! Maaşı ise dudak uçuklatıyor...
- 4 T10X zirveyi bırakmadı! Satılan her 2 elektrikli otomobilden 1'i Togg oldu
- 5 Doğal gaz depoları yenilenebilir kaynaklarla çalışıyor
- 6 GİB: Kurumlar vergisi beyannamesi için yarın son gün
- 7 Hazine yarın iki ihale düzenleyecek
- 8 Memura disiplin affı
- 9 SON DAKİKA: Cumhurbaşkanı Yardımcısı Yılmaz: Enflasyonun ateşi yaz aylarında düşecek
- 10 Memur olmak isteyenler dikkat! 20 kamu kurumu 37.262 personel alımı yapacak