Çarşamba 17.07.2019

İki yılda 9 milyon kişi telefonuna TAMBU indirdi

Türk Telekom'un Türkiye'nin ilk milli dijital klavyesi olarak hayata geçirdiği TAMBU, Dünya Emoji Günü'ne özel yeni emojiler hazırladı. Tüketicilerle buluştuğu günden bu yana milyonlarca kişi tarafından severek kullanılan akıllı klavye TAMBU, "tambuji" olarak adlandırdığı kendine has emojileri yeni ifade eklemeleriyle zenginleştirdi. Türk Telekom Dijital ve Siber Güvenlik Ürün Geliştirme Genel Müdür Yardımcısı Dr. Ramazan Demir, "Türkiye'nin ilk milli klavyesi TAMBU, iki yıl gibi kısa bir sürede 9 milyon indirme sayısına ulaşarak, Türkiye'nin en çok indirilen dijital klavyesi olmayı başardı. İçerikleri bugüne kadar yaklaşık 200 milyon defa paylaşıldı. Bugün ise severek kullanılan Türk usulü tambujilerimize Dünya Emoji Günü'ne özel hazırladığımız 5 yeni tambujiyi daha ekledik. Bize has duygu ve ifadelerimizi modern bir çizgide birleştiren orijinal içeriklerine her geçen gün yenilerini ekleyen TAMBU, kullanıcılarının duygularına tercüman olmayı sürdürecek" diye konuştu. TAMBU'nun kişiselleştirilmiş temaları ve daha çok birçok renkli özelliği bir arada sunduğunu söyleyen Demir, "Bu platform güçlü milli ve yerli içerikleriyle Türk kültürüne hitap ediyor. Halkımızın hislerine tercüman oluyor. Yurtdışında yaşayan Türkler arasında da hayli popüler bir hizmet oldu" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.