Giriş Tarihi: 22.07.2019

Aslan’a SUV ve ticari araç dopingi

Daralan pazarda payını 1.2 puan artışla yüzde 5.8’e çıkaran Peugeot Türkiye, üç basamak atlayarak beşinci sıraya yükseldi. Markanın performansına SUV ve ticari modeller katkı verdi

Türkıye otomotiv pazarı yılın ilk yarısında yüzde 44.8 daraldı. Daralan pazarda bazı markalar üzülürken bazıları sevindi. Peugeot Türkiye, yılın ilk yarısında sevinen markalar arasında yer aldı. Markanın pazar payı 1.2 puan artışla yüzde 5.8'e çıktı. Böylece 2018'de sekizinci olduğu pazarda beşinci sıraya yükseldi.
YÜZDE 5.6 PAZAR PAYI
Peugeot Türkiye Genel Müdürü İbrahim Anaç, bu başarıda hem binek hem de hafif ticari araç pazarındaki performansın etkili olduğunu söyledi. 2018'in aynı dönemine göre yüzde 43.3 daralan binek araç pazarında yüzde 5.6 pazar payı elde ettiklerini söyleyen Anaç, sıralamada üç basamak atlayarak altıncı olduklarını kaydetti. Markanın 3008 modeli ile başlayan SUV hamlesinin meyvelerini verdiğini ifade eden Anaç, şöyle devam etti: "2008, 3008 ve 5008 modellerinden oluşan SUV ailesinin 2018'de yüzde 10.8 olan pazar payı 2019'da yüzde 15.9'a çıkarken Peugeot Türkiye B/C/D SUV pazarının lideri oldu. Nisandan bu yana liderliği elden bırakmayan Peugeot Türkiye, haziranda 1.136 adet 3008 modeli satarak yüzde 20.2 pazar payı elde etti. Böylece C SUV segmentinin lideri oldu."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.