Aslan’a SUV ve ticari araç dopingi
Daralan pazarda payını 1.2 puan artışla yüzde 5.8’e çıkaran Peugeot Türkiye, üç basamak atlayarak beşinci sıraya yükseldi. Markanın performansına SUV ve ticari modeller katkı verdi
YÜZDE 5.6 PAZAR PAYI
Peugeot Türkiye Genel Müdürü İbrahim Anaç, bu başarıda hem binek hem de hafif ticari araç pazarındaki performansın etkili olduğunu söyledi. 2018'in aynı dönemine göre yüzde 43.3 daralan binek araç pazarında yüzde 5.6 pazar payı elde ettiklerini söyleyen Anaç, sıralamada üç basamak atlayarak altıncı olduklarını kaydetti. Markanın 3008 modeli ile başlayan SUV hamlesinin meyvelerini verdiğini ifade eden Anaç, şöyle devam etti: "2008, 3008 ve 5008 modellerinden oluşan SUV ailesinin 2018'de yüzde 10.8 olan pazar payı 2019'da yüzde 15.9'a çıkarken Peugeot Türkiye B/C/D SUV pazarının lideri oldu. Nisandan bu yana liderliği elden bırakmayan Peugeot Türkiye, haziranda 1.136 adet 3008 modeli satarak yüzde 20.2 pazar payı elde etti. Böylece C SUV segmentinin lideri oldu."
EN SON HABERLER
- 1 Çiftçilere 72 milyon 554 bin lira tarımsal destekleme ödemesi yapılacak
- 2 Borsa İstanbul'da kapanış rekoru!
- 3 Merkezi Kayıt Kuruluşu / İlan
- 4 500.000 avro destek aldı! 5 milyon adet üretti
- 5 Bakan Şimşek: Önceliğimiz enflasyonu tekrar tek haneye düşürmek
- 6 Bakan Yumaklı: Birçok alanda üretimi ve üreticiyi destekliyoruz
- 7 Bakan Kacır: Türkiye'ye yatırımların çok hızlanacağını öngörüyoruz
- 8 TİM Başkanı Mustafa Gültepe: Türkiye’yi dünyanın en büyük 10 ekonomisinden biri yapmak için çalışıyoruz
- 9 Rekabet Kurumu’na uluslararası ödül!
- 10 Kültür ve Turizm Bakanlığından sinema sektörüne 44,9 milyon TL'lik destek