Pazartesi 22.07.2019

Özel versiyon MX-5 savaş çıkardı

Japon marka Mazda, efsane modeli MX-5'in 30'uncu yıl dönümü için sınırlı sayıda özel bir versiyon üretti. Sadece 3 bin adet üretilen portakal renkli MX-5, tüm dünyada büyük ilgi gördü. Mazda MX-5 tutkunlarının yanı sıra koleksiyonerlerin de devreye girmesiyle talep patladı. Bu durum ülkeler arasında adeta kavgaya neden oldu. Mazda her ülkeye pazar büyüklüğüne göre belirli sayıda kontenjan ayırdı. Ancak, hiçbir ülke kendisine ayrılan sayıyı yeterli bulmadı. Ana merkezden sayının artırılmasını istediler. Bunu başaramayınca başka ülkelerin otomobillerine göz diktiler. Hatta başka ülkelerdeki distribütörleri arayıp, kontenjanlarından bir iki otomobil isteyenler bile oldu. Dünyada en fazla kontenjanın ayrıldığı ülke 500 adetle ABD… Diğer ülkelerin ise İngiltere ve Almanya olduğu tahmin ediliyor. Türkiye'ye ise bu özel otomobilden sadece 6 adet gelecek. Ancak otomobiller gelmeden satılmış durumda. Türkiye'ye geldiğinde sahiplerine teslim edilecek. Satış fiyatı ise 325 bin TL. 30'uncu yıla özel model kumaş tavanlı ve RF versiyonuyla üretildi. Otomobilin en belirgin özelliği ise Racing Orange adı verilen özel gövde rengi. Fren kaliperi, koltuklar, kapı döşemeleri konsol ve vites kolunda da yine turuncu detaylar uygulandı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.