Giriş Tarihi: 18.9.2019

Boydak Holding’e dördüncü marka

Boydak Holding’in dördüncü markası Gümüşsuyu Halı, yeni yatırımlarla büyümeye hazırlanıyor. Firmanın hedefi inovasyonla dünyaya yayılmak ve cirosunun yarısını ihracattan elde etmek

Tasarruf Mevduatı ve Sigorta Fonu (TMSF) Başkanı Muhittin Gülal, Boydak Holding'in geçen aylarda satın aldığı Gümüşsuyu Halı'nın holding bünyesine dördüncü marka olarak girdiğini ve hedeflerinin büyük olduğunu belirtti. Gümüşsuyu markasıyla önemli adımlar atılacağının altını çizen Gülal, Gümüşsuyu markasının yeni reklam filmi ve marka çalışmasına da dikkat çekerek, "Siyah beyaz televizyonlar döneminden beri bizim kuşağın duyduğu bir slogan ve marka" değerlendirmesinde bulundu.
GLOBAL MARKA OLACAĞIZ
Gümüşsuyu Halı, Kayseri'deki tesislerinde üretimine başladı. Gümüşsuyu Halı Genel Müdürü Gökmen Kara "Türkiye'nin ilk makine halısı Gümüşsuyu, Boydak Holding'in güçlü teknolojik ve üretim alt yapısıyla uzman ellerde yeniden doğuyor. Grubumuz faaliyet gösterdiği tüm sektörlerde lider markalar oluşturma amacı taşıyor. Bu özelliğini halı sektöründe de Gümüşsuyu markasını zirveye taşıyarak ortaya koyacak" dedi. Halı sektöründe ilk 100 yıllık marka olmaya aday olan Gümüşsuyu'nu hak ettiği seviyeye ulaştırmayı hedeflediklerini belirten Kara, "Ayrıca, global bir marka olma yolunda da tüm çalışmalarımızı şekillendiriyoruz. Bu bağlamda, geçen hafta Gümüşsuyu olarak katıldığımız Çin'deki uluslararası halı fuarı bir başlangıç olmak üzere, 2020 yılında Almanya, İtalya, Çin başta olmak üzere birçok farklı ülkede gerçekleştirilecek sektör fuarlarına katılarak marka bilinirliğimizi artırmak ve dünyada daha çok noktaya ulaşmayı hedefliyoruz" dedi.
ÜRÜNLERİN DÖRTTE BİRİ İNOVATİF
Ürünlerinin yüzde 25'inin inovatif ürünler olduğunun altını çizen Kara, "İç bünyemizde olduğu kadar yurtdışından da tasarım ve Ar-Ge'de aynı vizyona sahip firmalar ile çalışıyoruz. Şu anda Ar-Ge'ye ayırdığımız kaynak dünyada genel ortalama olan yüzde 3'ten fazla ama bu oranlarda tutacağız önümüzdeki yıllarda. 85 ülkede faaliyetleri olan bir şirket olarak farklılaşmalıyız" şeklinde konuştu. 2019 için yüzde 17 büyüme hedefi koyduklarını vurgulayan Kara, "Şu anda yüzde 22 düzeyindeyiz. Yıl sonunu bu rakamlarla kapatırız. 7.7 milyon dolarlık ihracatımız var. Bu rakamı 9.4 milyon dolara çıkarmayı hedefliyoruz yıl sonunda. Daha sonraki yıl da çift hanelere çıkacağız" dedi.
PROJELERİ TAMAMLAYIP MAĞDURİYETİ BİTİRECEĞİZ
TMSF olarak diğer sektörlerde mağduriyetleri gidereceklerinin de altını çizen Muhittin Gülal, Almanlarla bir proje üzerinde çalıştıklarını belirtti. Mozaik projesini bitirmek üzere olduklarını da vurgulayan Gülal, "Mozaik projesinin ardından diğer projeler için de planlama yapıyoruz. Sektörün içindeki sıkıntılar ve Dumankaya'nın finansal durumu nedeniyle biraz zor yürüyor ama inşallah tamamlayıp mağduriyetleri gidermeyi istiyoruz" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.