Salı 08.10.2019

İletişim ve teknoloji Boğaz vapurunda buluştu

Reklam ve iletişim şirketi WPP Türkiye tarafından dün başlayan WPP CoFuture Stream Bosphorus iletişim ve pazarlama dünyası paydaşlarını bir araya getirdi. Her paydaşın eşit ortamda söz alabileceği "Özgür Ortam" konsepti altında Fahri S. Korutürk Şehir Hatları Vapuru'nda düzenlenen etkinliğin en büyük özelliği etkinliklerde ekran, sahne ya da slayt olmaması olarak öne çıktı. Tüm katılımcı ve konuşmacıların bir cafe ortamında gibi sohbet ettiği etkinliklerde panel ve oturumların yanı sıra spordan sanata, edebiyattan teknolojiye pek çok alanda workshop ve özel etkinlikler de yapıldı. Medya planlama ajansları, şirketler, medya kuruluşları, reklam ajanslarından oluşan paydaşların bir araya geldiği etkinlikte bu sene yine teknoloji ortakları, kültürel düşünce liderleri, sosyal girişimciler, akademisyenler, yayıncılar da hazır bulundu. Sanattan sürdürülebilirliğe, teknolojiden inovasyona pek çok hikâyenin anlatıldığı etkinliklerde içeriğin ve hikâyenin önemine, tüketiciye en doğru yollarla ulaşma yollarına, dijital ortamda sesle iletişimin gelecekte alacağı role kadar pek çok konu masaya yatırıldı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.