Cumartesi 09.11.2019
Son Güncelleme: Cumartesi 09.11.2019

Bulaşık için Boron geliyor

Bordan üretilen Boron’un iki yeni toz çeşidi ve sıvı temizlik ürünü satışa çıktı. Boron’un bulaşık deterjanı da 2020 ilk çeyreğinde üretimehazır hale gelecek

Türkiye'nin milli madeni bordan üretilen Boron'un iki yeni toz çeşidi ve sıvı temizlik ürünü piyasaya çıktı. Yeni ürünlerin tanıtıldığı toplantıda konuşan Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Fatih Dönmez, bir yeni ürünü daha duyurdu. Bakan Dönmez, önümüzdeki yılın ilk çeyreğinde Boron'un bulaşık deterjanı versiyonunun da üretime hazır hale geleceğini belirtti. Bakan Dönmez, "Boron'un Ar-Ge süreçleri devam ediyor. Bulaşık makineleri ve elde yıkama için doğal mineralli bulaşık temizlik ürünü geliştirmek için çalışmalar sürüyor. Öte yandan mevcut ürünlerin performansının artması için ekiplerimiz mesaide. Bu gayretle leke çıkarma gücü yüzde 30 arttı" dedi.

Sıvı Boron geliyor

İLK İHRACAT DA YAPILDI
Eskişehir Kırka'daki fabrikanın Boron'a artan talebe yetişmek için kapasitesini yüzde 20-25 oranında artırdığını da vurgulayan Bakan Dönmez, "Yıllık 30 - 35 bin ton arası üretim yapılıyor. ABD, İsviçre, Tunus ve Kosova'ya ilk ihracatı gerçekleştirdik. 10 aylık kısa bir sürede yüzde 8'lik pazar payına ulaştık" dedi. Eti Maden Yönetim Kurulu Başkanı Serkan Keleşer de "Bizim Boron'umuz kimyasal içermez, alerji yapmaz. Biz, diğer ürünlerle karşılaştırılamayız" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.