Salı 26.11.2019

Turkcell e-Şirket’le kurumları 2020’ye hazırladı

Turkcell, yeni Vergi Usul Kanunu Genel Tebliği ile işletmelerin 2020 yılı için yasal zorunluluk haline gelecek e-Defter, e-Fatura, e-Arşiv Fatura, e-İrsaliye, e-smm kullanımına ilişkin ihtiyaçlarına e-Şirket çatısı altında çözüm sunuyor. Kurumları yeni yıla hazırlayan yenilikçi iş uygulaması e-Şirket, işletmelerin finansal dönüşümüne de katkı sunmanın yanı sıra zamandan ve maliyetlerden de tasarruf ettiriyor. Muhasebe, e-Fatura, e-Defter, e-Arşiv Fatura, e-İrsaliye ürünleri ile Office 365 ve Akıllı Faks entegrasyonundan oluşan Turkcell'in e-Şirket platformuna, hızlı giriş uygulaması sayesinde cep telefonu numarasıyla giriş yapılıyor.
Her zaman şirketlerin yanında yer aldıklarını söyleyen Turkcell Kurumsal Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ceyhun Özata, şu değerlendirmeyi yaptı: "Uçtan uca terzi işi çözümler sunduğumuz Dijital İş Servisleri şirketimizle kurumların dijitalleşerek rekabette bir adım öne geçmelerine katkı sağlıyoruz. Bunun bir parçası olarak şimdi de KOBİ'lerimizin vergi uyum süreçlerini dijital ortama taşımaları ve kolayca takip edebilmeleri için e-Şirket platformumuz ile çözüm sunuyoruz. Bu sayede KOBİ'ler sadece süreçlerini dijitalleştirmekle kalmayacak; aynı zamanda Ocak 2020'de zorunlu olarak hayata geçecek Vergi Usul Kanunu Genel Tebliği'ne de uyum sağlayacak. Sunacağımız yenilikçi çözümlerle ülke ekonomimizin lokomotifi konumunda olan KOBİ'lerimizin yanında olmaya devam edeceğiz."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.