Perşembe 05.12.2019

Pazarlamada dijital atak

Dijital fırtına satın alma süreçlerini sil baştan değiştiriyor. Milyonlarca datayı anlık işleyen yapay zekâ pazarlama koltuğunun yeni hakimi

KOBİ'lerin özellikle de perakende sektörünün hızlı bir dijitalleşme sürecinden geçtiğini ifade eden Sensormatic CEO'su İsmail Uzelli, sektörün yatırım planlarının verimlilik odaklı şekillendiğine dikkat çekti. "Dijital dönüşümü yaşarken verimlilik odaklı olmak önemli. Yalnızca dijitalleşme değil, tüm süreçleri kapsayan verimlilik odaklı bir dönüşüm gündemde olmalı" diyen Uzelli bu konudaki yeni teknolojileri SABAH'a anlattı. 1994 yılından bu yana 'entegre elektronik güvenlik hizmetleri' alanında faaliyet gösterdiklerini belirten, Uzelli, "Perakendecilerin ana işlerine odaklanmalarını sağlayan ve verimliliklerini artıran yenilikçi çözümler sunuyoruz. Açıkta ürün sergileme, iç ve dış kayıpların engellenmesi, envanter güvenliği, stok doğruluğu (RFID), mağaza performans ölçümü, kasa işlemlerinin kontrolü, müşteri deneyiminin zenginleştirilmesi gibi kârlılığa doğrudan etki eden birçok konuda sunduğumuz yenilikçi çözümlerle perakende sektörünün sürekli gelişimine katkı sağlıyoruz. Bugün perakende sektörünün yüzde 60'ı, en büyük lokal ve global tekstil perakendecilerinin yüzde 90'ı ihtiyaçlarını karşılamada Sensormatic çözümlerini tercih ediyor" dedi. Son dönemde dijitalleşmede öne çıkan Radyo Frekansı ile Kimlik Tanımlama (RFID) sisteminden de bahseden Uzelli, "Bu sayede işletmeler ürünlerini üretim aşamasından mağazada müşteriye satılana kadar anlık olarak takip edebiliyor. Bu sayede envanter doğruluğu, reyon yönetimi, omnichannel stok yönetimi ve tedarikçi hataları gibi konular çözüme kavuşuyor. Sensormatic RFID çözümü ile 10 kat hızlı ürün sayımı yapılabiliyor" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.